17 BÖLÜM

2.9K 127 67
                                    

Medya:Ezel

Taksi bar'ın önünde durdu.parayı ödeyerek indiğimde kapıyı arkamdan kapatım.Derin nefes alarak girişe ilerledim.

İçeri girdimde.Kapı'nın önünde geçen liam mı görmüştüm.

"Liam"diye seslendim.

"Kumsal?" Dedi beni görmeyi beklemedigi için şaşkın sesle

"Patronunla görüşmem gerek haber verirmisin."

"Tamam ben söyleyip geliyorum."dedi arkasını döndü ve gitti.

İçeri biraz daha girerek etrafta bakışlarımı gezdirdim kimse yoktu.

Bu saate zaten kim bara gelir.

"Seni bekliyor."diyen liam'ın sesiyle kendime gelerek ona baktım.

"Tamam."

Liam beni bir kapıya getirirek yanımdan ayrılmıştı.

Kapıyı çalmadan sertçe açtım.Koltukta yayılmış şekilde bacaklarını önündeki masaya uzatmıştı.

Beni gördüğünde gülümsedi.Yüzümü buruşturarak kapıyı kapatım.

"Kimleri görüyorum böyle."dedi ayağı kalktı yanıma gelmek için

"Seni görmek için gelmedim pislik yaptığın şeyleri konuşmak için geldim!" Dedim aklıma gelen şeylerle sinirle

"Beni görmeye gelmemen üzdü bak.."Dedi yüzünü üzgün şeklinde yaparak bana baktı.

"Senin üzülmen umurumda bile değil sapık herif!"

Yüzünü sonda söylediğim şeyler değiştirirken "Sapık herif felan ayıp oluyor."Dedi

Gülerek kafamı yan çevirdim"Öylemi sapık herif beni izlerkende sapık değildin yani!"

"İzlemek mi?Ben seni neden izleyim ki" dedi gülerek

"Yalan söylemeyi kes artık! Herşeyi biliyorum seni alçak pislik!"

"Kim söyledi sana bunları ez-"

"Ezel felan söylemedi! ve söyleyen kişiyide sen iyi tanıyorsun."Dedim elimdeki çantamı sıkıca tutarken.

Biyanda seslice güldü.Kaşlarım çatılırken üzerime doğru geldi.

"Demek öğrendin ha..Biliyormusun Seni izlerken çok zevk aldım. Özelikle banyodan çıktında eline telefonunu alırken."diyerek ağzından inleme tarzı ses çıkardı.

"SENİ ORUSUPU ÇOCUĞU!!"Dedim bağırarak yüzüne tokat atacakken bileğimi sertçe tutu.
"Bir olur iki olur ama üçüncüde olmaz." Dedi bileğimi çevirerek vücudumu ters çevirdi.vücudumu sırtına yaslandıgında.bileğim ağrımıştı.sinirle bileğimi çekmeye çalıştım.ama çok sert tutuyordu.

"Bırak bileğimi!"Dedim acıdan dolayı solurken

Kafasını saçlarıma yaslayarak "Bırakmasam ne yaparsın."Dedi gülerek

"Bırakmasan böyle canını yakarım!"Dedim bileğimi tutan elini sertçe ısırırken.

O acıdan elini tutarken busefer ben sırıtım. Geriye giderek
"Ayagını denek al demir yoksa seni başka şekilde canını yakarım!..ha bu arada benle uğraşmaya devam edersen.seni polise şikayet ederim hemde taciz eti diye..aa zaten edicem neden sana söylüyorum ki."Dedim gülümsüyerek

Yüzünde hayince bir sırıtma olduğunda. Elini tutmaya devam ederek yanıma geldi.
"Sen nasıl bu kadar zeki olabilirsin ya.. Zeki dedim pardon salak demeliydim çünkü elinde bir delil olmadan beni polise şikayet edecek kadar salaksın."dedi seslice gülerek beni süzdü.

ARKANDAKİ KATİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin