AHU ' DAN
Koşa koşa aşağı indim . Ne yorucu bu merdivenler ya bana mı fazla geliyordu bilmiyorum ama başım dönüyordu . Genelde böyle olduğunda bayılıyordum . O yüzden duraksadım Atlasa baktım .
'' Atlas tut beni . ''
'' Neden iyi mi... . ''
cümlesini tamamlamadan gözlerim kararmıştı .
ATLAS ' TAN
'' Noluyorrrr !!!! ''
'' Ahuu güzelimmmmm aç gözlerini güzelim . ''
kucağıma alıp koltuğa yatırdım .
'' Duyguuu nasıl bu kadar sakinsin . Ufuk arabayı hazırla hastaneye gidiyoruz . ''
'' Ya dur gerek yok o arada sırada bayılır böyle korkma . ''
'' Nasıl korkma ya çocuk oyuncağı mı bu . Hastaneye gitmemiz lazım !!!! NE DURUYORSUN UFUK KALKSANAAAA ''
'' Ya hayırrr cidden gerek yok daha önce kaç kere gittik . Tam 10 yıldır böyle . Ahu bir kaza geçirdi ara sıra vücudu istemsiz şoka giriyormuş . Vücudu kendini korumaya aldığı için bayıldığını düşünüyorlar . ''
" Ne kazası ? "
" Trafik kazası . Şimdi ben bir su getireyim kendine gelir o . "
" 5 dakika veriyorum Duygu uyanmazsa alır götürürüm . "
" En az yarım saati var Atlas ne 5 dakikası felç kalmaktan son anda kurtuldu Ahu . "
" Olmaz ben o kadar bekleyemem imkansız . "
" Güven bana küçüklüğünden beri yanındayım ben onun emin ol düzelecek . "
Burnumu çektim sahi ne ara akmaya başlamıştı bunlar gözümden .
" Tamam uyanmazsa götürürüm ama . "
" Tamam söz götürürüz kalk başından da ıslatalım biraz yüüzünü dudaklarını bilekleri için de kolonya verir misiniz ? "
" Ufuk "
" Getiriyorum abi . Duygu yasemin kokulu var olur mu ? "
" İlk defa duyuyorum olur sonuçta kolonya getir . "
Ufuğun elinden kolonyayı ben almıştım . Ahunun bileklerini ovuyordum . Elime biraz fazla döküp burnuna koklattım .
" Aç güzelim gözlerini dayanamam ben yarım saat lütfen . "
Elime biraz daha yasemin çiçeği kokusu döktüm ve burnuna götürdüm tekrar .
Gözlerini kırpıştırdı . 15 dakika olmuştu henüz ." D-duygu açıyo gözlerini sanırım . "
" Ciddi olamazsın 15 dakika oldu daha yarım saatten önce gözlerini açmazdı bu imkansız . "
Ahu açtı gözlerini " vır vır başımda ne konuşuyosunuz ya başım şişti susun artık . "
Biraz duran gözyaşlarım bu sefer mutluluktan dökülüyordu . Ne ara bu kadar duygusal olmuştum ben .
" İyi misin ? " sesim titriyordu sorarken .
" İyim korkma arada olur böyle . "
Duygu atladı " Kızım rekor kırdın rekor inanabiliyor musun 15 dakika oldu henüz yaaa . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
Teen FictionSüprizlerle dolu karşılaşmalar süprizlerle dolu insanlar...