Siz: Duygu numarayı değiştirecek ne vardı kızım sanki senin o kokuşmuş eski sevgilin seni merak edip arayacak!!!
Siz: Hayır yani bu numarayı bulmak için çok mu çaba sarf ettin ?
Siz: Beni numaranı bulmak için nasıl uğraştırdığını öğrenince acısını fena çıkartıcam haberin olsun canım arkadaşımmm.
Siz:Annem geldi mesajlarımı görünce cevap verirseniz çok memnun oluruz hanımefendi !!!!
Çevrimdışı
"Anneeeeeee sen mi geldinnnnnn." diye bağırdım.
"Kızım ne cırlıyorsun sağır sultan bile duydu sesini ya ne diye bağırıyorsunnn söyle derdin ne ?"
"Öncelikle çok ayıp anneciğim bu güzel kızın cırlamadı seslendi ve utanmalısın ki bu kızın seni çok özlediiii." Dedim ve sarıldım. Tabi ki anlayacaktı birşey istediğimi annemdi sonuçta. Ellerini beline koydu.
"Ahuuu ne istiyosun kızım yine söyle böyle sevgi pıtırcığı olmana gerek yok."Ben demiştim anlayacak diyeeee.
"Şey Duygu gelmiş İtalyadan güzel annem benimmm onunla kalabilir miyim bu akşam hıhhhhhh olmaz mı neden bu kızını yalvartıyorsun lüüütttttfeeeeeennnnnnn."
Suratıma korkmuş bir şekilde bakıyordu garibim ama ne yazık kı ben bu işi çok güzel yapıyordum kesinlikle izin verecekti."Ahuuu nefes al kızım nefes daha ağzımı bile açmadım yine yaptın yapacağını tanıyorum sonuçta Duygu yu kızım sayılır o da benim. Tabii ki kalabilirsin selam söyle yarın kahvaltıya getir özledim eşek sıpasını arayıp sormaz olmuştu zaten."
Hemen üstüne atladım kocaman sarıldım ve çığlık attım.
"Yaşasın beeeee sen annelerin en mükemmelisin biliyosun demi seni çooookkk seviyorum."
Kulağını ovuyordu şimdi de yüzünü ekşitti.
"Senin yüzünden hastaneye gidicem Ahu sağır oldum kızım."
Annemi öpüp dışarı çıkmıştım marketten birşeyler alıp Duygu'nun yanına gidecektim Duygu cevap vermiş mi diye telefonuma bakacaktım ki birine çarpmamla telefonu düşürmem bir oldu.
"Daha dikkatli olamaz mı bir insan yaaaa."
"Küçük hanım başınızı kaldırıp önünüze bakarak yürüseydiniz çarpışmazdık zaten demek ki tek dikkatsiz ben değil mişim değil mi??
Başımı kaldırmadan "Ayyy pardon ben onu dışımdan mı söyledim ya " Başımı bir kaldırdım kaldırmaz olsaydım ya o neydiiiiiii "OHAAAA" bağırmış mıydım bennnn ??? Yok canım bağırmamışımdır içimdendir o içimden ooooffffff taşşşş .
"Bu sefer ne var küçük hanım ohaaaa ne ya biraz kibar olsana sen yakışıyor mu senin gibi güzel bir hanımefendiye"
Küçük hanım mı dedi o yine? Cık cık cık terbiyesiz.
"Sensin küçük hanım sen küçük hanım görmemişsin 24 yaşındayım ben küçük müyüm sence hııııııı ?????"
Öylece yüzüme bakıyordu boynunu sağ omzuna yatırmış bana bakarak gülümsüyordu. Öyle bakma be adam bayılıcam şimdi onlar nasıl kaşlar, onlar nasıl gözler.Ela mıydı gözleri, yoksa yeşil mi ???anlayamıyordum. Biraz daha yakınlaşsaydı ya ne güzel olurdu. Kahkaha atmaya başladı ne gülüyordu bu be ne vardı yani yaşım mı komikti???
"Nefes al nefes. İsminizi bana bahşederseniz küçük hanım daha iyi anlaşabileceğimizi düşünüyorum."
Yürüyor mu lan bu bana?? İsmimi mi sordu ooo hayır hayır kapat ağzını Ahu evet taşşşş gibi olabilir ama ismini bilmesine ne gerek var ama değil mi saçını savur git güzelim sakın aşık olma erkeklere güven olmaz manyaklaşma görmüyor musun babanla anneni annen neler çekti Ahu sen de yaşayamazsın bunları uzaklaş kızım.
"Ben Atlas tanıştığımıza memnun oldum küçük hanım." Elini uzatmıştı yüzüne baktım baktım biraz daha baktım ve elini sıkmadan oradan uzaklaştım. Neler olmuştu öyle kalbimin sesini duyuyordum. Göğsüme vurmaya başladım Ahuuu olmaz olmaz imkansız birdaha görmeyeceksin zaten ne düşünüyorsun bu kadar heyecanlanma be kızım.
Telefonumun ekranına bakmayı yeni akıl etmiştim çatlamışşş. Aferin Ahu önüne bakmazsan olacağı buydu dedi bir tarafım diğer tarafım ise iyi ki bakmadın be kızım taş gibi adama çarptın diyordu.
"İkiniz de kesin sesinizi şeytan melekçilik mi oynucaz burda beeee ." Diye bağırdım . Evet evet bağırdım salak mısın kızım herkes sana bakıyor??
Telefonu açtım Duyguya yazacaktım ki...053...: Kimsiniz Duygu kim ve deli olma ihtimaliniz ne acaba ?
Deli mi demişti o banaSiz: Duygu dalga mı geçiyosun kızım benimle yanına geliyorum hazırlan dedikodu varr.
053...:Ben değil de siz benimle dalga geçiyorsunuz sanırım hanımefendi çünkü ben Duygu değilim.
Nasıl değildi ya yanlış numaraya mı yazmıştım ben profiline baktığımda iri yarı arkası dönük bir adam vardı doğrusu. Kaydetmişti beni yoksa görsem yazar mıydım hiç bakakalmıştım öyle ekrana.053...: Ha eğer yanıma gelmekte ısrarcıysanız konum atayım buluşalım nasıl fikir ;)
Dalga mı geçiyor lan bu benimle hadsiz köpekkkkk . Yine mi bağırdın Ahuuu aferinnnn.Siz: Hadsiz köpekkkk sen kimsin beeee.
Bunu yazmamla yeniden bir vücuda çarpmam bir oldu başımı kaldıramıyordum utanmaktan. Kahkaha atmaya başladı karşımdaki. Amaaaaa ben bu kahkahayı bir yerden tanıyorum.
Yüzüne bakmaya çekindiğim insana gözlerimi çevirdim evet oydu Atlas.
Kaderim misin be adam?
Acıdı mı acaba?
Nasıl görünüyorum güzel mi ?
Çirkin mi ?
Saçlarım nasıl görünüyor?
Dağılmış mı??
Ben bunları düşünürken bir anda bileğimden tutup kendine yaklaştırdı beni.
"Bana ismini bahşeder misin küçük hanım? Eğer etmezsen 3. Çarpışmamızda seni takip ederim."
Hala kahkaha atıyordu deli miydi bu?
Gözleri elaydı parlıyorlardı çok güzel kokuyor hayır hayır gözleri değil adamın kendisi çok güzel kokuyor ne saçmalıyorum bennn!
"A-ahu ben."
Gülümsüyordu " Memnun oldum A-ahu ben de A-atlas."
Al işte yine dalga geçiyordu. Ne istiyor bu adam benden? Kendi kendime cevap vermiştim asıl sen ne istiyosun kızım koskoca yolda gidip 2. Kez adama çarpıyorsun.
Uzaklaşmalıydım öyle de yapmıştım. Duygu gile gitmiştim kapıyı çaldığımda o tatlı güler yüzüyle açmıştı kapıyı aklım karmakarışıktı neler yaşamıştım ben böyle. Sarıldım Duyguya ikimiz de çığlık atıyorduk. Aynı anda "KIZIM SANA NELER ANLATICAMMMMM!!!!"
Derya Teyze (Duygunun Annesi)
"Kızlar dedikodunuzu sonraya bırakın hadiiii yemek zamanııııı."
Ah Derya teyzecim neler oldu bir bilsen susturmazdın beni.Uzun bir gece olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
Teen FictionSüprizlerle dolu karşılaşmalar süprizlerle dolu insanlar...