❁ Geçmişten Gelen Bağ ❁

6.3K 270 119
                                    

Selaaammm:)

Yeni bir kurguyla sizlerleyim.

Çok mutlu ve heyecanlıyım. Değişik duygular içerisinde gidip geliyorum. Bayılıcamm sjsjjsjs

Aylardır hazırladığım bir kurguydu. Üzerinde çok düşündüm. Ve severek yazdığım bir kitap oldu. Umarım sizler de beğenirsiniz:)

Bu kurguda bana yardımcı olan Helin'ime çok teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum birtanem ❣️
helinsu__ukil

!Kitapta bulunan, karakter, olay, kişi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür. Gerçeklikle bir bağı yoktur!

!Kitapta yetişkin içerik, küfür, şiddet, olumsuz etkileyebilecek olaylar bulunmaktadır!

İyi okumalar
°
°
°

İyi okumalar ❁°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçmişten Gelen Bağ

Yürek yangın yeri gibidir. Alevler içerisinde yanar, kavrulur. Yüreğiniz ile birlikte ruhunuz da bir yangın içerisinde yanmaya başlar. O anlarda ya savaşacaksınızdır ya da bir köşeye geçip sessizce yüreğinizin ve ruhunuzun yanarak küle çevrilişini izleyeceksinizdir. Seçim sizin elinizdedir. 

Küçük kız kırların arasında dolaşırken kaderiyle o anda karşılaşacağından bi haberdi. Neşeli gülücükler saçarak etrafta dolaşıyor dudaklarındaki mutluluk çehresine yayılıyordu.

Beline kadar gelen saçlarını eliyle arkaya attı. Papatyaların olduğu yere geldiğinde duraksadı. Arkasına baktı. Evinden oldukça uzağa gitmişti. Korkusu yoktu ancak annesinin meraklanmasını istemiyordu.

Annesi özellikle uyarmıştı onu. Uzağa gitmemesini ve babasını görürse koşarak yanına gelmesini söylemişti. Küçük kız bunun neden olduğunu anlayamamıştı. Sorgulamak istediğinde annesinden büyüyünce anlayacaksın karşılığını almıştı.

O büyümek istemiyordu ki. Büyüyünce annesi gibi olmaktan korkuyordu. 8 yaşındaydı ancak korkuları yaşından büyüktü. Geceleri annesinin çığlıkları kulağına geldiğinde odasından çıkmak, annesine bakmak istiyordu. Ancak her seferinde odasının kapısı kilitli oluyordu. Ardından babasının bağrışları, küfürleri geliyordu kulağına.

Yapacak hiçbir şeyi olamadığını anlayıp pencerenin kenarına geçiyor, yere kıvırılıyor, yıldızlara bakarak annesinin çığlıkları ve babasının bağrışları arasında uykuya dalıyordu.

PAPATYA (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin