❁ İki Sevdalı Tek kadın ❁

2.2K 164 242
                                    

Selaaaaaaammmmmm:))

Yeni bölümle geldim.

Nasılsınız, keyifler nasıl?

İyi okumalar
°
°
°

İyi okumalar❁°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.BÖLÜM: İki Sevdalı Tek Kadın

Kendi elinizle bir insanı öldürmek sayısız acı verir size. Bir insanın hayatına son vermek, bir insanın her şeyini bitirmek...

Peki kendi elinizle bir insanın ruhunu öldürmek ne kadar acı verir? O insanı yaşayan bir ölüye çevirmek sizi de öldürür mü?

Beni öldürmüştü. Ben, beni seven, her anımda yanımda olan, çocukluk arkadaşım, kardeşim dediğim adamın ruhunu kendi ellerimle öldürmüştüm. Ben bir katildim.

Ben bir insanın bedenini değil ruhunu öldürmüştüm. Hayallerini bitirmiştim. Yaşamını tüketmiştim. Aldığı nefesi haram kıldırmıştım. Ve ben her şeyin yeni farkına varıyordum.

O adamın ruhu benim gözlerimin önünde ölmüştü ve ben bunu görememiştim...

Gözlerim Kaan'dan ayrılmak istemiyordu. Canım yanıyordu. Gitmek istiyordum ancak yapamıyordum. Kaan'ı, onun bana olan sevgisi gibi sevmesem de kardeşim olarak seviyordum. Ebediyen kardeşim olarak...

Hayatımda bir kez hislerimi değiştirmeye çalışmıştım. Kaan'ı onun beni sevdiği gibi sevmeye çalışmıştım. Ama yapamamıştım. Ne kadar kendimi zorlasam da olmamıştı. Ben onu her zaman kardeşim olarak görmüştüm.

Ancak Kaan'ı sevmeyi, ona âşık olmayı çok isterdim...

Arabanın önüne geçtiğimde artık Kaan'ı göremiyordum. Gözlerimi sinirle Mirza'ya çevirdim. Bana bunu yapma hakkı yoktu. Bana böyle davranamazdı. Beni tehdit edemezdi.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"

Hiddetle bağırdığımda kaşlarını çattı. Kolumdan tutarak "Arabaya bin Ardil, burada olmaz." dedi ve beni arabaya ilerletmeye çalıştı. Yerimden bir adım kıpırdamazken kolumu hızla çektim ve tekrardan bağırdım.

"Sen bana emir veremezsin Mirza Kandemir. Kendine gel. Nereden geliyor bu cesaret?"

Mirza bir adım atarak yaklaştı. Benim aksime sinirli ancak alçak ses tonuyla "Seninki nereden geliyorsa benimki de oradan geliyor. Bana bir söz verdin ve o sözü tut. En azından diğerlerine karşı rol yap Ardil Kandemir." dedi.

PAPATYA (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin