PENGINTIP

36 2 0
                                    

Rara kebosanan duduk dirumah.dia cuba bantu mama dan pembantu rumah namun dia disuruh naik ke bilik.zikri yang selesai mandi dan ingin ke lokasi kerja lihat raut wajah isterinya mendung.

''kenapa monyok je ini?",tanya Zikri sambil bersiap.

''rara bosanlah abang,duduk rumah je dah macam madam.nak buat kerja rumah mama tak bagi.hmm..abang,Rara nak kerja!",Rara berterus terang.zikri tersenyum.itu rupanya masalah isterinya pagi-pagi dah monyok.

''jom,ikut abang ke offices,bawa sekali dokumen-dokumen penting macam resume,ic.abang tengok job apa ada kat offices abang..",belum sempat dia habiskan ayat,rara berlari dan memeluk erat tubuhnya.terkaku zikri seketika.

''rara,baik lepas sebelum abang tak jadi pergi kerja!",bisik zikri ditelinga isterinya.wajah Rara berubah merah menahan malu.

KUSAIRI HOLDINGS

Kusairi holdings ialah company papanya,namun papanya telah pencen dan menyerahkan kepadanya untuk diurus syarikat tersebut.zikri membawa masuk Rara kedalam pejabat persendirian di tingkat 78.rara terpegun.melihat kemewahan dalam bangunan dan bilik kerja suaminya.

''untuk permulaan,rara can be my personal tea lady !and mesti duduk kerja dalam bilik ini!",arahan zikri.

''ok bos!aip aip captain!",Rara mengangkat tangan dan salute sambil ketawa.ketawa merdunya sangat menggoda zikri,namun zikri mengawalnya segera.
Jam sudah pun menunjukkan 7.50pm,zikri melihat isterinya sudah terlentok di bucu sofa.dia mengangkat tubuhnya dan membawa ke kereta.

''kesian my darling,hari pertama dah penat!",katanya dalam hati sambil memandu kereta.

Dari jauh sebuah kereta Mercedes benz hitam memarkir kereta di satu sudut.gelagat Zikri diperhatikan dengan penuh dendam.

''aku tak akan biarkan kau bahagia Zikri,selepas apa kau buat kat aku dan family aku!",unknown .

Pencuri cinta Where stories live. Discover now