~8 yıl önce~
"Kızım seninle parka gidelim mi?"
"Olur anne, ama beni yalnız bırakma olurmu korkarım ben tek kalmaktan."
Eğilip başımı okşadı.
"Tamam kızım sen hiç merak etme seni asla yalnız bırakmayacağım."
Diyip alnımdan öptü.
"Aferin güzel kızıma. Hadi elimi tut gidelim."
Annemin elini tutup dışarı çıktık.
~1 saat sonra~
"Anne, anne nerdesin. Bırakma beni anne."
Annem lavaboya gidiyorum dedi ve bir daha gelmedi, ama ben annemsiz yapamam. Parktaki bankta oturdum ve annemin gelmesini bekledim.
"Hey güzel kız neden ağlıyorsun."
Yanıma bir polis amca geldi ve yanıma banka oturdu.
Hemen göz yaşlarımı elimle sildim."Ben annemi kaybettim. Bana lavaboya gidiyorum dedi ama geri gelmedi."
"Hadi gel anneni bulalım. Annenin telefon numarasını biliyormusun, yada evinizin yolunu."
Başımı olumsuz anlamda salladım. Annemin telefon numarasını bilmiyorum. Daha küçüğüm hiç ezberlemedim.
Ama annem evden çıkmadan önce cebime bir kağıt bırakmıştı ve bana eğer kaybolursan bunu bir büyüğüne ver.
Hemen cebimden kağıdı çıkardım."Annem bu kağıdı vermişti bana. Eğer kaybolursam bir büyüğüme vereyim diye."
Polis amca elimden kağıdı aldı ve telefonunda birini aradı sanırım annemdi.
~2 saat sonra~
Annem gelmişti parka. İşte oradaydı, annem beni bırakmadı.
Hemen koşup sarıldım anneme, hemde sımsıkı sarıldım."Beni neden burada bırakıp gittin anne."
Annem başımdan okşayıp cevap verdi.
"Herşeyi anlatacağım kızım. Çok özür dilerim."
~GÜNÜMÜZ~
Babam beni etrafımda bir kere döndürdükten sonra ellerimi tuttu.
"Sen bu hayatta başıma gelen en güzel şeysin kızım."
Babama sarıldım.
"Sende bu hayatta ki yaşama sebebimsin."
Babam bana sımsıkı sarıldı.
"Neyse, hazırız dimi hadi gidelim yemeğe geç kalacağız."
Kaşlarımı çattım. İyide bana hiç yemekten bahsedilmedi.
"Ne yemeği baba."
Babam elimi tutup beni peşinden götürdü.
"Hadi gel. Gidince görürsün."
Babamın peşinden gittim. Binadan çıkıp arabaya bindik, ama rahatsız olduğum birşey vardı. Binanın köşesinde serseri bir çocuk vardı ve gözünü hiç üstümden ayırmadı. Buda beni oldukça rahatsız etti.
"İyimisin kızım. Arabaya bindiğinden beri durgunsun."
Babama çevirdim bakışlarımı.
"Şey baba-"
Dicektim ki babamın telefonu çaldı.
"Kızım buna bakmam gerek çok özür dilerim."
Diyerek cevapladı telefonu.
**
Restoranta gelince, babam kapının önünde gözlerimi bağlamamı istedi. iyide neden.
"Baba ne oluyor Allah aşkına. Anlatırmısın lütfen."
"Az daha sabret güzelim."
Deyip beni biraz daha yürüttü.
"Hazırmısın."
Dediğinde gözlerimi yavaşça açtı.
Karşılaştığım manzara ise, doğum günü pastasıydı, ama sıradan değil. Her taraf süslerle çevrili ve koskoca bir pastaydı. Etrafımda konfetiler patlıyordu, doğum günü şarkısı çalıyordu. Çok mutluydum."İyiki doğdun güzel kızım."
Babama sarıldım. İyiki varsın benim babam.
"S-seni çok seviyorum babacım."
"Bende seni çok seviyorum güzel kızım."
Babamdan ayrılıp mumları üfledim.
"Dur dur."
"Ne oldu baba."
"Dilek tut."
"Aah az kalsın unutuyordum."
Allah'ıma bana böyle bir gün görmeyi nasip ettiği için teşekkür ediyorum. Ailemle mutlu bir şekilde bir gün geçirmeyi nasip ettiği için teşekkür ederim.
Bir dilek diledikten sonra üfledim mumları.
Herkes alkışlayıp tebrik etti beni. Sonrada tek tek sarılıp hediyelerimi verdiler.Restoranta şarkı söyleyen adamın yanına gidip mikrofonu bana vermesini rica ettim. Tabi beni kırmadı ve verdi hemen.
"Herkes buraya bakabilirmi."
Dediğimde herkesin gözü beni buldu.
"Öncelikle bana böyle bir gün yasattığınız için teşekkür ederim."
Dediğimde büyük bir alkış koptu.
"Bir insan elbet kötü günde yaşar iyi günde. Bir insan elbet ağlarda gülerde. Ve ben bu yaşıma kadar bu saydıklarımın hepsini yaşadım. Lakin şu an en mutlu günümü yaşıyorum. Bana bu mutluluğu verdiğiniz için önce babama sonrada sizlere teşekkür ederim."
Tekrar bir alkış koptu ve babam yanıma geldi.
Elimden mikrofonu alıp"Bende seni çok seviyorum kızım."
Dedi. Ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Annemde olsaydı keşke yanımda. Keşke işte.
Gözlerim doldu. Babam sarıldı bana."Bu mutlu günde üzülmeni istemem kızım."
Bende ona sarıldım.
"İyiki ama iyiki varsın baba."
"Sende kızım."
***
Sizce bölüm nasıldı.
Kısa kestim biraz ama napam çok heyecanlanıyorum yeni bölüm atmak için.Sizi seviyorum...❤️