Tüm olanları aklın aldımı? Ben cevap vereyim hayır aklın almadı, öyle değilmi. Merak etme ben bu yaşananları, bu düğümlerin hepsini çözeceğim.
Düğümleri çözmenin vakti geldi...
"Hadi kızım arabaya binde evimize gidelim."
Saat çok çok geçti. Annemi mezarına gömdükten sonra oradan hiç ayrılmadık.
Ondan ayrıldım, göz yaşımı sildim ve konuştum."Tamam gidelim. Bu arada bana sürekli kızım falan deyip durma. Hâlâ DNA testi yapmadım."
"Ama ben yaptım."
Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Sana inanmıyorum. Ben kendim yaptıracağım."
Deyip arabaya doğru yöneldim.
"İster inan ister inanma ama ben yaptım."
Bu sefer de ona doğru yöneldim.
Ceketinin iç cebinden bir zarf çıkardı ve bana doğru uzattı."Al bak istersen. Zaten sana zarfı vermek için buraya gelmiştim. Ama durumlar sandığımdan da kötüydü."
Ona cevap vermeden elindeki zarfı aldım. Alel acele açtım zarfı.
Yaptırdığınız babalık testi %99 uyuşmaktadır.
"NEEE!"
Diye bağırdım bir an.
"Ne bağırıyon kızım. Allah Allah."
Elimdeki kağıdı ona doğrulttum.
"Ben senin kızınım."
Elimdeki kağıdı aldı. Bana baktı.
"Sen benim kızımsın."
Diyip yanıma geldi ve sarıldı bana.
"Sen benim babamsın."
Diyip bende sımsıkı sarıldım ona.
Evet bu durum biraz garip gelebilir ama o benim babam değil. O iğrenç KÖPEK benim babam değil."Biz seninle herşeyi başaracağız. Biz seninle-"
"Evet biz seninle herkesi yeneceğiz. Her şeyin üstesinden geleceğiz. Annenin kanını yerde bırakmayacağız."
Babamdan ayrıldım. Gözlerinin içine baktım. Elleri yanaklarımı kavrayıp alnımın dudağına değmesini sağladı.
Elini tuttum ve annemin mezarının yanına oturduk.
Elimi toprağın üzerinde gezdirdim."Anne bak babam beni buldu. Ben çok mutluyum. Keşke sen bana önceden söyleseydin Mehmet Bey'in babam olduğunu. Belki o zaman bunlar başımıza gelmezdi."
Babam da annemin toprağının üzerinde gezdirdiğim elimi tuttu.
"Seni seviyorum kızım. Sizi her evrende seviyorum."
Başka bir evrende en güzel halinle sen hayata karış ben dahada biteceğim...
"Hadi eve gidelim kızım."
Babamdan destek alıp ayağı kalktım.
"Gidelim."
Babam elimi tuttuktan sonra beraber bindik arabaya.
Bu olanlar ne kadar zor öyle değilmi. Sen istermisin anneni kendi ellerinle gömmeyi ve anneni gömdükten sonra yıllarca komşun diye tanıdığın adamın baban olması. İstermiydin, istemezdin. Bende istemezdim, istemedim zaten ama bunların yaşanmasıda benim elimde değil. İntikam alacağım o adamın elinde. HERŞEY...
***
Selam canlarım bu bölümü kısa yaptım ama diğer bölümleri uzun yapacağım. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.
Sizi seviyorum...❤️