Hafıza Kaybı

904 45 35
                                    

Üstümden kaynar sular dökülnüştü sanki...

Ayaklarımın ve ellerimin uyuştuğunu hissediyordum.

"şaka falan dimi bu"titrek bir şekilde konuşunca bütün bakışlar bana dönmüştü.

"maalesef" dedi doktor bey sacını kaşırken.

"sikeyim ya" diye mırıldandı hürkan.

"abi beni hatırladı emre" umut sakin bir sesle konuşunca herkes aynı şekilde demişti.

"yn'yi hatırlayamadı" dedi Zeynep. Gene bütün bakışlar bana dönmüştü.

"tamam sorun değil ya hatırlar birgün" dedim.

"hatırlamaz" dedi miray yanımıza gelirken.
Zeynep kızgın gözlerle ona baktı ve bir adım atarken ali koluyla onu engelledi.

"miray sırası değil" dedi merve mirayın omzundan tutarken.

"o yüzden gelmedim... Esmayıda hatırlayamadı yani hatırladı ama yaşadıkları anıları hatırlayamadı. O yüzden Esma babasını aradı babası uzman bir doktor, zor olacağını söylemiş" dedi miray

Bir sürü anıları mı vardı?

Siktir et yn şu an sırası değil.

"babanız şuan burda değil miray hanım, bu durumla ben ilgileniyorum emre beyi eski hale getirmeye calısacağız bazı ilaçlarımız var" dedi doktor.

"siz bilirsiniz ben karışmam" dedi miray ellerini kaldırırken. İndirdikten sonra çıkış kapısına doğru yürüdü.

"şurda boğardım ali ne güzel neyine tutuyorsun?" dedi Zeynep aliye sinirle bakarken.

"güzelim şu an sırası değil lütfen" dedi ali.
Zeynep şaşırarak alinin dediği şeyi sindirmeye çalışıyordu.

"ah ah siz gencler neyse ayda 2 kere gelmeniz gerekiyor öncelikle..." diye başladı doktor.

"sürekli kontrol gerekiyor bu hafta sonu cıkışını yapabilirsiniz" dedi doktor.

"tamamdır sağ olun doktor bey" dedi hürkan.
"iyi günler"dedi doktor ve gitti.

Sena bana baktı yanıma gelip sırtımı sıvazladı "hadi gel su falan alalım" dedi.

Başımı salladım ve yürümeye başladık.

___________

"yn unutma hiç birşey imkansız değildir... Emin ol emre hatırlar seni" dedi sena bana yardım edercesine. Ama emindim hiç birşey aynı olmiyacaktı bu saaten sonra.

"evet hatırlar" dedim.

Sena derin nefes vererek bana baktı. "tamam bak ama doktor ne dedi sen umursama mirayı o boş boş konuşsun" dedi tekrardan beni enkazdan kurtarma cabasıyla.

"sonra konuşalım bu konuyu lütfen sena gidelim artık." dedim, sena bir süre dudağını ısırarak bana bakmış ve sonrada kabul edip ayağa kalkmıştı.

___________

"odaya artık 4 kişi girebilir mişiz" dedi kaan.
"cok iyi!" dedi ali mutlu bir şekilde.

"siz girin bem burda beklerim" dedim sandalyeye otururken.

Zeynep göz devirerek bana baktı. "of yn amma can sıkıcısın" dedi.

"eve gideceğim zaten girsem hemen çıkıp giderim." dedim. Bu sefer hürkan kaşlarını çatıp bana bakmıştı.

"neyle gitmeyi planlıyorsunuz hanımefendi?" dedi.

ღ 𝐎 𝐕 𝐄 𝐑 𝐋 𝐎 𝐎 𝐊 𝐒 | 𝐸𝑚𝑟𝑒 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑎𝑠𝑙𝑎𝑛✌︎✌︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin