Kafamı arabanın camına yaslandığın yerden kaldırdım.
Emreye bakınca yola odaklanmıştı. derin nefes alarak önüme dönünce bana kaşlarını çatarak baktı.
"ne oldu güzelim?"olaylardan tam tamına 1 hafta geçmişti ilişkimiz 1. Haftayı çok rahat bir şekilde geçirmişti.
"bir şey yok hayatım" dedim, emre Sırıtarak bana bakmış ve sonra tekrar yola dönmüştü. Yola döndükten sonra gülerek yanağını sıktı.
"hayatımda dermiş bana!" dedi. Gülerek gözlerimi kapattığımda gelen yağmur damlaların sesi ile açmıştım.
"bak şansımıza yağmur yağıyor" dedi.
Bakışlarımı cama cevirince gülümsedim. "evet yağmur yağıyor" dedim.
"sen bir şey olmadığına emin misin?" dedi emre söylediğin şeyin aksine.
"evet neden ki?" dedim ona dönerek.
Omuz silkip önüne döndü "bilmem... Merak ettim" dedi.
Dudağımı ısırarak ona baktıktan sonra geri bakışlarımı yola cevirmiştim.
"bana bir daha öyle bakarsan kaza yaparız bak yapma gülüm" dedi gülerek. "aman emre aman" dedim emniyet kemerini hızlıca tutarken.
"tamam tamam şaka bebeğim" dedi.
"bebeğin miyim cidden!" dedim şaşırarak.
"tek bebeğim sensin benim" dedi elini bacağıma koyarken.
Boğazımı temizleyip cama doğru döndüm. Emre bana bakıp gülmüştü.
"ay sen utandınmı yerim kızım seni" dedi.
"of of sus sus artık iki saattir bir yere gitmeye çalışıyoruz! Nereye gittiğimizide söylemiyorsun!" dedim trip atarak.
"aşkım yalnız saniyesinde trip atıyorsun tebrik ederim seni" dedi iki elini direksiyondan cekip alkışlarken.
"mesleğim" dedim ve sacımı savurdum.
"bana zamanında ego yığını diyordun hatırladınmı?" dedi gülerken, bende gülmüş sonra gülmem aklıma gelen şeyle donmuştu.
"LAN HATIELIYORMUSUN" dedim hızlıca.
"ne?" dedi bir anda. Ne dediğimi bende anlamadığım için derin nefes alıp tekrar sordum "LAN HATIRLIYOR MUSUN?" dedim.
"evet bebeğim neden ki!" dedi akmayan göz yaşlarımı silip gülümsedim.
"aha geldik" dedi emre.
Hızlıca arabayı park edince karşımızda odundan ev vardı.
"babam zamanında yapmıştı annemle birlikte kalmak için... " dedi ve derin nefes aldı.
Emreye dönünce eve gülümseyerek bakıyordu.
Elimi onun elinin üstüne koyup destek verircesine baktım.
Emre bana bakmıştı yüzümü inceleyip derin nefes aldı. "normal zamanda sürekli ziyaret ederdim. evde annem ve babamın fotoğrafları var birsürü. Sen hayatıma girdiğinden beri kafamdan uçtu ilaç gibi geldin bana hiç ihtiyaç duymadım ne sigaraya ne bu eve" dedi ve gülümsedi.
Sonra bakışlarını eve cevirip derin nefes aldı. "ama bundan sonra bizim evimiz tamamı?" dedi ve bakışlarını tekrar bana cevirdi.
Bir süre birbirimize baktıktan sonra dudağına öpücük kondurdum. Emre gözlerini kapatmış gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ 𝐎 𝐕 𝐄 𝐑 𝐋 𝐎 𝐎 𝐊 𝐒 | 𝐸𝑚𝑟𝑒 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑎𝑠𝑙𝑎𝑛✌︎✌︎
ChickLit"önümüzdeki engellere takılmaya gerek yok... İkimizde biliyoruz birbirimize ait olduğumuzu" 4/5/2023 #1# mentor 8/5/2023 #1# merve