Kamp 3

800 39 30
                                    

Yağmur sonunda dinmişti emreler köfte yapıyorlardı .

Biz kızlar ise masları kurmuş kenarda oturuyorduk. "canım sıkıldı ya" dedi Zeynep aliyi izlerken.

"sevgilisini izleyen insanında artık canı sıkılırsa ne bileyim" dedi sena kaana bakarken.

"dimi" dedi merve bakarken.

Ben ise salak gibi gökyüzünü izliyordum. Bakışlarımı yere cevirmiştim "yer ıslak olmasa voleybol oynardık ne güzel... Lan merve getirdinmi topu" dedim.

"ha evet evet getirdim" dedi merve bakışlarını hürkandan cekince.

Göz devirdim ve gökyüzünü izlemeye devam ettim. "bu salak emre ile aranızda ne var cocuk en az 20 kere baktı sana" dedi sena.

Emreye bakınca göz göze geldik bakışlarımı tekrar senaya cevirdim. "birşey yok nolcak" dedim

Salak yn salak her gün dahada salaklaşıyorsun.

"o bakışlarına kandım bende zaten" dedi merve tek kaşını kaldırırken.

"bende kand-ANANI AVRADIĞINI BUNE" zeynepin bağırışı ile 3 ü bir ayağa kalkmışlardı.

Yerdeki böceği gösteriyorlardı.

"noluyor lan" dedi hürkan. Arkasındanda aliler geliyordu.

"olm kocaman böcek var şurda" dedi Zeynep, ben ise oturmuş salak salak böceğe bakıyordum.

"malmısın kızım kalksana yer seni şimdi ıy tipe bak kaç tane gözü var bunun" dedi Zeynep korkuyla.

"harbi ölüp gidecek şimdi" dedi sena.

"nolcak Allah aşkına yemez ya" dedim omuz silkip.

"aynen yemez yemez" dedi Zeynep

Göz devirip ayağa kalktım ve böceği ayağımla ittim böcek diğer tarafa doğru sarvuldu.

Geri zeyneplere döndüm "yazık lan" dedi emre.
"ailesinin gözü yaşlı" dedi kaan üzüntüyle.

"LAN KÖFTELER" diye bağırdı hürkan mangalın yanına koşarken.

"siktir" emre peşinden koşarken gülmeden edemedim.

Ali ve kaam birbirlerine baktılar "biz demi birşey dicez" dedi ali.

"siktir" dedi kaan daha çok gülmeye başlayınca alide koşmaya başladı.

" mal ya" dedi merve sandalyesine geri otururken.

"merve gülüm sofrayı açın köfteler hazır!" dedi hürkan.

"böyle diyince tatlı oluyo" dedi merve sofrayı açarken.

"sende merve övüyor musun sövüyor musun belli değil" dedi Zeynep yardım ederken.

"ben hem söverim hem överim" dedi merve.

"elim yandı lan!" diye bağırdı emre yanımıza köfte dolu tabakla gelirken.

"yansın yansın"dedi zeynep.

"aşk olsun yenge" emre sofraya tabağı bırakırken konuştu.

Bende yenge olmak istiyorum ama hürkanın.

"hadi oturun" dedi kaan.

Herkes sofraya yerleşmişti

"sabah sabah köftemi yenir ya" dedi sena kafamı hızlıca sallayıp "dimi dimi" dedim.

"beğenmediyseniz yemeyin ulan!" dedi hürkan.

"zahmete girmişsiniz hürkan bey" dedi Zeynep.

Emre köftesinden bir ısırık aldı ciğnerken hürkana baktı ağzındakini bitirip hemen konuştu "oğlum mükemmel olmuş lan"dedi.

ღ 𝐎 𝐕 𝐄 𝐑 𝐋 𝐎 𝐎 𝐊 𝐒 | 𝐸𝑚𝑟𝑒 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑎𝑠𝑙𝑎𝑛✌︎✌︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin