Biliyorum sevgili okuyucularım yıllar sonra atiyorum bu sonu...
Özür dilerim canlarim umarım beni öldürmezsiniz.
______
gözlerimi açınca hastenede olduğumu anladım.
"Lan noluyo" diye kalktığımda yanımda emreleri gördüm "heyecandan bayıldın ne kızım" diye çıkışmıştı abim.
Emre bana sırıtarak bakıyorken ben ise sinirle kafamı yastığına geri koydum.
"Ne oldu?" Emre'nin sesi ile çatık kaşlarımı kaldırdım "düğünümüzü mahvettim"
Emre elini saclarıma daldırdı ve düzeltti. "Sana birşey olmadı ya bebeğim olsun"
Gülümseyerek ona baktığımda eğilip yanağımı öptü.
"Duygulandım"dedi Zeynep göz yaşlarını silerken
"Vay be evlendik" dedi hürkan derin nefes vererek.
"2 seneyede cocukla- ahh napıyorsun kızım" Ali'nin konuşmasını Zeynep'in yumruğu kestiğinde Ali'nin bağırışına gülmüştük (o nası cümle abi)
"Ya ben nasıl bayıldım anlatsanıza"dedim konuyu değiştirerek.
"Şimdi emre seni seviyorum dedikten sonra sen bir yere pat sonra herkes senin yanına dolaştı sende mırıldanmaya başladın anne diye sonrada seni hasteneye falan getirdik doktor heyecandan diye söyledi" dedi Merve gülümseyerek.
"Of off"
"Kızım iyisin ya boşver" dedi hürkan
"Özür dilerim hürkan beyciğim ama hayatımında tek sefer olan düğünümü mahvettim"dedim göz devirerek.
"Sağlık herşeyden önemli ama" dedi Kaan.
Sena ona onay verdi ve masadaki suyu aldı ve yanıma geldi.
"Al iç boğazların acımıştır" dedi ve gülümsedi, bende karşılık olarak gülümsedim ve sudan içtim.
"Sağol senam"
Kafasını sallayıp geri kaanin yanına gitti.
Bir süre sonra doktor gelince taburcu işlemleri için geldiğini söylemişti abimde ben ilgilenirim diyerek odadan çıkmıştı.
"Sizce Alya nasıl isim" dedi Merve.
Kaşlarımı çatıp ona baktım "güzelde neden?"dedim.
Omuz silkip "bilmem merak ettim"
Hürkan meraklı bakışlar ile Merve'ye baktı sonrada düşünceye dalmıştı.
Kapının açılması ile sessizlik bölünmüştü, abim gülümseyerek yanımıza gelmişti.
"1 saate taburcu olabilecekmissin bu arada..." Elindeki kağıdı gösterdi "ağrı kesici falan yazdı ne olur olmaz diye" dedi.
Başımı salladım...
Bir saate kadar taburcu olmuştum eve varınca direk yatağa atmıştım kendimi emrede benim halime gülüp kendisini yatağa atmıştı.
Yüzüğümü incelerken bulmuştum kendimi emre çatık kaşlarını bana çevirmişti.
" Ne oldu güzelim"
Ellerimi indirince derin bir nefes aldım "bir şey olmadı aşkım"
Emrede aynisini yapıp derin nefes almıştı "eğer evlilik kon-"
"Emre hayır tabiki de"
Emre'nin lafını bölümemle emre bakışlarını tavana çevirdi.
Bir süre sonra dayanamayıp Emre'ye sarıldim.
"Özür dilerim"
Emre elimi alıp öptü "özür dilenecek birşey yok güzelim bunda" dedi.
Kısa bir sessizlik olduktan sonra bozmuştum sessizliği...
"Emre yarın basketbol sahasına gidelimmi?"
~~~~~~~~
"Lan bırak kızım sacimi"
"Eren kardeşinle düzgün konuş! Hira sende bırak abinin saçını"
"Ama anne ilk abim başlattı dalga geçiyor benimle!"
Derin nefes alıp göz devirdim
"Ne diye dalga geçiyor abin seninle güzel kızım" Emre'nin dış kapının ordan gelen sesi ile oraya doğru döndüm.
"Babaaa"
Hira koşup Emre'ye sarılınca erende yanlarına gidip sarıldı.
Ayağa kalkıp yavaşça yanlarina doğru yürüdüm
Emre beni fark edip kollunu açınca gülümseyip sarıldım.
"Beni dışlayın zaten"dedim trip atar gibi.
"Hira ve babam bir olup satıyorlar bizi anne!" Dedi eren.
Erenin bu lafı ile emre kaşlarını çattı ve erenin saclarını karıştırdı.
"Kızıma laf attirtman kereta hem ben sizi eşit seviyorum"
Gülüp daha sıkıca sarıldım ve geri çekildim.
"Ee şöyle bakalım Hira abin neyle ilgili dalga geçiyor senle"dedim ve bir yandanda ereni kendime doğru çekip saclarını düzelttim.
Hira biraz kızarıp "hürkan amcamdan hoşlandığım için" tutamayıp gülünce emrede kendisini tutamamışti.
Hira dolan gözleri ile bize bakınca emre onu kucağına aldı.
"Güzel kızım benim o senin için biraz büyük değil mi?"
Hira burnunu çekip Emre'ye sarıldi.
"Hani aşkın yaşı yoktu" dedi Hira.
"Ama o Merve teyze ile evli! Birde çocukları var!"diye eren çıkıştı.
Erenin burnuna öptüm ve yanağını sıktım.
"Hadi Daha Zeynep teyzenler gelecek sofraları hazırlayalım yemek hazır zaten."
Eren mutlu bir şekilde "yaşasın bee ikizler geliyorrrr!"
"Niye ikiside erkek olmak zorunda!"dedi bu seferde Hira.
"Çünkü Ali amcanın erkeklere düşkünlüğü var"
"Neden gay mi?"
"HİRA!"
"HİRA!"
___________
İlk başta kitabı tekrardan okudum ve bir baktım sonda ağlıyorum.
Dedimki neden ağlıyorum hemen bir alternatif son yazmalıyım (çok fazla tehdit geldi)
Böyle bir son daha düşündüm tabi yardım eden arkadaşım içinde teşekkür ederim LlunaTiah çok teşekkür aşkım tekrardan seviyorsun
Veeee seviliyorsunuzzz öptüm sizi yakın zamanda yeni kitapla karşınızda olacağım 🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ 𝐎 𝐕 𝐄 𝐑 𝐋 𝐎 𝐎 𝐊 𝐒 | 𝐸𝑚𝑟𝑒 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑎𝑠𝑙𝑎𝑛✌︎✌︎
ChickLit"önümüzdeki engellere takılmaya gerek yok... İkimizde biliyoruz birbirimize ait olduğumuzu" 4/5/2023 #1# mentor 8/5/2023 #1# merve