Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
______________
"Koş lan koş" arkamda kalan Ayaz'la omzumun üzerinden dönüp ona bağırırken o söylediğimin aksine olduğu yerde durup iki elini dizine yaslayıp soluklanırken kaşlarımı çatarek olduğum yerde durdum bende koşmaya son verirken.
"Ulan şerefsiz duracak zaman mı? Siki tuttuk mk"bir kaç adımda yanına varıp kolundan tutup onu doğrulturken omzunun üzerinden görüş açıma giren gurupla tükürüğüm korkudan az kala boğazıma kaçacaktı. Bizim aksimize onlar ağızlarında sigara rahat bir tavırla peşimizden geliyorlardı.
Bizi yakalayacaklarından bir o kadar emin duruyorlardı. Ve sanırım yakalanmıştıkta.
"Ayaz senin ağzına sıçayım abi" mırıldanmamla oda korkuyla kasılırken adamlara yüzünü dönmüştü.
"Lise bebelerine bakın hele siz" diye lafa giren Ateş abi ile bakışlarımı yüzüne sabitledim. Kumral saçlarına eşlik eden kirli sakalı biçimli yüzüne ayrı hava katarken deli gibi parlayan siyaha çalan gözleri yüzünün aksine insanı ürkütüyordu. Ne yapılı nede sıska bir vücuda sahip değildi. Ortalama hatlara ve bir hayli uzun olan boyuyla ben buradaydım diyordu.
"Ürkütme lan bebeyi" sigara dumanını dışarı üfleyen Serkan abiye çevirdim bakışlarımı. Ateş abinin aksine gurubun maskotu gibiydi. Üç senedir tanıyordum ve şu üç senede ne sinirlendiğini nede bağırdığını görmüştüm. Yüzünde hep bir gülümseme vardı. Dağınık saçları yataktan kalktığı gibi kendini dışarı atmış izlemini verirken gecenin karanlığında bile çipil çipil sokak lambalarından anladığım kadarıyla parlıyordu kahveleri. Bana sorsalar içlerinden en yakışıklı olanıda Serkan abiydi. Adam dağıtsada gülüşüyle çekiyordu insanı kendine.
"Serkan su koyma abi eğlenelim az. Bize laf atıp kaçmak neymiş hesabını yapalım!" sesini duyduydum Cemal abinin sesiyle nefesimi tuttum. Psikopattı. Kime sorsanız acıdan beslenir diyorlar onun için. Gecenin karanlığından onun orada olduğunu görmemiştik. Serkan abi ile arasında kan bağı olmamasına rağmen dıştan bakıldığında birbirlerini anımsatıyorlardı. Hepsinin boyu 185cm ya var ya yoktu.
170cm olan beni ve 175cm olan ayazı haliyle korkutmaya yeterdi. Erkek adamız eyvallahta kavga şu bu bizlik değildi. Yanımdaki angut eniştemin gücünü testedelim deyip onun deli arkadaşlarına laf atınca kendimizi koşarak bulmuştuk ve yarım saattir deli danalar gibi koşuyorduk onların aksine.
"Akın'ınkine dokunmayın şimdi eğlenelim derken eğlence olmayalım" diyen Celal abi ile Ayaz seslice yutkunurken bense rahat bir nefes alıp vermiştim.
Akın'ınki bendim.
Zihnime akın eden simayla burnumu özlemle kırıştırıp bir adım öne doğru atıp Ayaz'ı arkama aldım.
"Abilerim yanlış anlaşılma oldu. Biz alıştırma yapıp yeni küfürler geliştirip birbirimize söyleyip gülüyorduk siz yanlışlıkla kadraja girdiğiniz için size söylüyormuşuz gibi bir izlenim oldu ama asla öyle değil" ağzımdan çıkanı kulağım duymazken içimden sadece Ayaz'a sövmekle meşguldüm.
"Yok söylediğinin aksine bile isteye nacizane hakaretlerinizin içinde dile getirdiniz isimlerimizi bağırarak"diyen Serkan abi alayla bizi ciddiye almazken elindeki izmariti yere atıp ayağının ucuyla onu ezen Ateş abinin sesini işitmiştik peşi sıra.
"Aslanlarım benim. Bende sabahtan beri patlamaya hazır bomba gibi dolanıyorumdum meğersem bu içimdeki hazırlık sizeymiş" demesiyle hepsinin yüzündeki alaylı sırıtma büyürken korkusuz korkak arkadaşım ellerini cebine sokmuş arkamdan çıkıp yanımdaki yerini almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİRYAKİ- GAY
Humor"Akın" boynumda gezinen dudakları heyecandan titrememe neden olurken düşmemek adına tutunduğum omuzlarından destek almaya çalışıyordum. "Özledim" diye mırıldanan adamla yüzümde yer edinen gülümsemeyle omuzlarındaki ellerimden birini saçlarının arası...