3.Bölüm

1.8K 93 20
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

________

"Manitayla meyhaneye gelmekte ne bilim" konuşan Cemil abi ile kaşlarımı çatıp kollarında olduğum adamın izin verdiği kadar yanımızda yürüyen adama kaşlarımı çatıp bakarken o benim aksime sırıtıp göz kırparak önde yürüyen Serkan abiyi işaret etmişti. Anında ona bakmayı kesip Akın'a daha çok yaklaşırken üçlü bu halime gülerken önde yürüyen Serkan abi omuzlarının üzerinden bize bakmış neden güldüğümüzü anlamaya çalışıyordu.

Ben korkuyla Akın'ın ceketini tutarken daha çok gülmeleriyle Serkan abi bunları tanımıyorum dercesine iyice bizden uzaklaşıp elleri ceplerinde yürümeye başlamıştı.

"Korkma bu kadar yavrum. Serkan zarar veremez sana" kesin dille konuşan sevdiğimle gülümsemeye çalışsamda bundan bir kaç ay önce yaptıpımız eşek şakasından sonra bizi bir harabeye kapatıp yetmezmiş gibi biz içindeyken harabeyi yakması ile Ayaz'la deyim yerindeyse altımıza sıçmıştık.

Tabi kurtarıcım sonradan onun anlayacağı dilden konuşmuştu bize uyguladığı tarifeyi ona uygulayarak ama adam o kadar psikopattıki o bizim aksimize içeride bulunan sandelyeyi çekip oturmuştu ateşlerin içinde.

Acıdan ve bu tür psikolojik bozan şeylerden haz alması Akın hariç hepimizi korkutuyordu. İki çocukluk arkadaşını dahil.

"Sen yanımdayken korkmuyorum zaten" dediğimde gülmüş ve saçlarımı karıştırmıştı. Mahalleli bana olan bu yakınlığına alışmış olsada yinede dikkat etmeye çalışıyorduk. Bundan bir sene önce bir çocuğun başına gelen olaydan sonra bu üçü hariç kimse bizi bilmiyordu. Kardeşim dediğim Ayazda buna dahil.

Bu dörtlünün kalkanlarının altında güvendeydim özellikle Akın yanımda yokken Serkan abinin himayesindeydim. Her ne kadar Ateş ve Cemil abi ilede yakın olsa beni hep Serkan abiye emanet ediyordu. Çünkü ona kimsenin baş kaldıramıyacağını biliyordu.

Meyhaneye girmemizle kolunu indirip üçlünün çoktan oturduğu masada yerimizi alırken onlar çoktan siparişleri vermişti.

"Ee doktor bey okul nasıl gidiyor?" diye soran Cemil abi ile gülümseyerek ona baktım.

"İyi gidiyor çok şükür abi" dememle oturduğum sandalyenin çekilmesi ile yanında oturduğum Akın'ın dibine çekilmiştim. O ise yandan bana bakıp göz kırptığında içim kıpır kıpır olmuştu.

"Büyük adam olacak oğlum" gururlu çıkan tınısı bildim bileli derslerime asılmamı dahada çoğaltıyordu.

"Oğlunda oğlun" dedi Ateş abi. Akın'ı taklit etmesi ikiliyi güldürürken Akın masanın üzerinden uzanıp kafasına vurmuştu.

"Ses tellerini yerinden sökerim" diye söylendiğinde Akın, Serkan abi hemen öne atılıp "Söksene lan bizide kurtar bu yavşaktan" diyerek takılmıştı ona.

Ateş abi kollarını göğsünün altında birleştirmiş küskün ifadeyle arkasına yaslanırken Cemil abi omzunu sıvazlamış "Korkma lan kimseye elletmem seni" demesiyle keyfi yerine gelmişti. Tabi bu durumun Serkan abinin hoşuna gitmediğini fark etmemle gözlerime inanamayarak karşımda oturan üçlüye hayretle baktım.

Dur bir dakika...

Serkan abi Ateş abiden mi...

Serkan abinin birini sevebileceğini söyleseler asla inanmaz yanlış kişiden bahsettiklerini söylerdim.

Ama ya Ateş abi? Cemil abinin cümlesinden sonra parlayan gözlerle ona bakması ve Cemil abinin babacan tavrının hoşuna gitmesi.

Ah ulan ne garip bir olay.

TİRYAKİ- GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin