Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
________
Kimden:Bey
Neredesin?Telefondan gelen bildirim sesiyle bakışlarımı karşımda oturmuş bıcır bıcır bir şey anlatan Aysu'dan çekip ceketin cebinden çıkardım telefonu. Akın'ın yazdığını görmemle gülümsedim.
Kime:Bey
Okuldayım BeyYazıp yolladığım mesajla saniyesinde mesaj geldiğinde alt dudağımı ısırıp başımı eğdim. Şimdi neye sırıtıyorsun diye sorarlardı.
Kimden:Bey
Çıkışta yanıma gelTam cevap geri yazacağım esnada yeniden yazmasıyla gözlerimi yumdum.
Kimden:Bey
Taksi ile gelAnlaşılan birilerinin bir yerleri kalkmıştı. Tabi doktoru olarak seve seve indirirdim.
Kime: Bey
TamamTelefonu cebime atıp oturduğum yerde heyecanla kıpırdanıp kalan son iki saatin çabuk geçmesini diledim. Anatomi dersi olmasa erkende çıkabilirdim ama haftaya sınavı olan dersten kalmak istemiyordum.
"Melih" deyip omzumdan sarsılmamla kendi düşüncelerimden sıyrılıp bana merakla bakan Yusuf'a çevirdim bakışlarımı.
"Efendim" dediğimde başımın arkasına elinin tersiyle vurup ters ters bana baktı.
"Sen bizi dinlemiyor musun lan?" diye sorduğunda "Kusura bakma dalmışım" diye yanıtladım onu.
"Çıkışta diyoruz ders notlarının üzerinden geçmek için bir cafede toplanalım diyoruz" demesiyle başımı olumsuz anlamda sallamıştım.
"Siz gidin benim halletmem gereken bir takım işlerim var" dememle başını sallamış ve önüne dönmüştü.Ben biyolojiyi derinden çalışacaktım bugün.
Kendi kendime sırıttığımı fark ettiğimde başımı iki yana salladım.
______
Restaurantın önünde duran taksiyle yerimde doğrulup taksi ücretini ödüyecekken camın tıklatıması ile Salim abi ile karşılaştım. Çıkmam için kapımı açtığında yanaklarımı şişirerek dikiz aynasında göz göze geldiğim adamla gülümseyip "Kusura bakmayın arkadaş ücretle ilgilenecek" dediğimde "Tamam efendim" demişti.
Salim abi ücretini ödeyip taksiyi yolladığında kollarımı göğsümün altında birleştirip dik dik yüzüne baktım.
"Benim cüzdanımda delik mi var? Kendim ödüyemiyor muyum?" diye sorduğumda başını soluna çevirip gülümsemesini gizleyip boğazını temizleyerek yeniden bana döndü.
"Patronum Melih adında birinin tüm masrafını üstlenin dediğinden beri paranız burada geçmiyor küçük efendi"kollarını önünde birleştirdiğinde aramızda iki adımlık mesafe bırakıp omzuna vurdum.
" Kapıyorsun bu işi evlat"dediğimde elini enseme atacakken kaçarak ondan uzaklaşmıştım. Ona evlat dememe kızıyordu ve bu diğer çalışanlarında kulağına gitmiş ve ona takılmak için durmadan dillendiriyorlardı. Tabi karşılığında nasibini alıyorlardı.
" Akın abiye dua et sen!" diye söylenmesi ile omuz silkip bir kaç basamağı aşıp restaurantın içine girdim. Girişte duran kadına göz kırpıp mutfağa ilerledim. Mutfağa girdiğimde tontonun ocak başında çalıştığını görmemle yanına yaklaşmıştım ama korkutma kursağımı yerinde bırakarak beni fark etmişti.
"Aslanım hoş geldin" demesiyle "Hoş buldum. Tontonum bana karışık bir tabak ayarlasan bayılacağım şuraya şimdi" dediğimde gülmüştü. "Akın oğlum hazırlattı sana. Seni bekliyordu en son. Sana zahmet giderkende şu kahveyi Akın abine götürüver" deyip elime kahve bardağını tutuşturması ile başımı sallamış mutfaktan çıkmıştım. Yan bölümde bulunan basamaklara yönelip aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİRYAKİ- GAY
Humor"Akın" boynumda gezinen dudakları heyecandan titrememe neden olurken düşmemek adına tutunduğum omuzlarından destek almaya çalışıyordum. "Özledim" diye mırıldanan adamla yüzümde yer edinen gülümsemeyle omuzlarındaki ellerimden birini saçlarının arası...