Gök gürültüsü ve yağmurun çıkardığı sesle uyanmamak mümkün değil. Yataktan fırladığım gibi pencereye koştum. Hızla yağan yağmura rağmen az az miyavlama sesleri duyuyordum. Kedileri çok severim . Üstümdeki pijamalarıma aldırmadan dışarı çıktım. O saatte kim görecekti beni. Üstüme yağmurluğumu giyip aşağı indim. Annem iş için Ankaraya gitmişti. O yüzden ses çıkarmamama gerek yok. Sesin geldiği yöne gittim. Yanımızdaki evin önündeki arabadan geliyordu ses. Tekerleğin yanına falan baktım ve bulamadım. Ama ses arabadan geliyordu. Bu saatte yandaki evin kapısını çalsam çok mu ayıp olurdu? Valla ayıp mayıp kedi can çekişiyor. Bagajda kalmış kıyamam. Hızlı adımlarla kapılarının önüne geldim. Saçlarım sırılsıklam olmuştu. Kapılarını yumrukladım. Sarı saçlı ela gözlü bir çocuk çıktı karşıma, beni alayla süzdü.
Ben
"Ne bakıyon?"
O
"Kimsin sen? "
Ben
"Şu araba senin mi?"
O
"Ne o çok mu beğendin?"
Ben
"Yaa evet çok beğendim. Arabana kedi sıkışmış onu çıkartmamız lazım. "
O
" Ciddi misin?"
Ben
"Yok şaka yapıyorum. Dalga geçer bir halim mi var? Hadi."
Karşılık olarak gözlerini devirdi ve üstüne bişey almadan dışarıya çıktı. Sesin nerden geldiğini bulmaya çalışıyordu sonunda bagajı açtı. Hemen kediyi kucağıma aldım onu evime doğru götürken arkamdan seslendi.
O
"Hey kediyi nereye götürüyorsun? "
Ben
" evime " dediğimde bana doğru yürümeye başladı. Beni kolumdan tutarak durdurdu ben ona anlamsız bir şekilde bakarken o yürümeye başlamıştı ve benide arkasından sürüklüyordu onun evinin önünde bana dönünce ayaklarım birbirine dolandı tam düşüyodum ki beni tuttu
O
"Bukadar mı etkiledim seni ?"diye sordu alayla karşılık olarak gözlerimi devirdim ego yığını ne olacak. Kapıyı açıp ayakkabılarını çıkartmadan içeri geçti bende bozuntuya vermeden ayakkabılarımla içeri girdim bana koltukları göstererek oturmamı işaret etti ben de salondaki koltuklardan birine oturdum. Yaklaşık bir 5 dakika sonra geldiğinde üstünü değiştirmişti ve elinde iki tane havluyla geliyodu. Havluların bitanesini bana verdi diğerini de kendine aldı ve saçlarını silmeye başladı aynı şeyi ben de yaparak saçlarımı sildim.
O
" Hadi banyoya çıkalım. "Dediğinde ona soran gözlerle baktım oda bana açıklama yapmaya başladı
O
"Kediyi yıkayalım"
Ben
" Tamam"
Arkadaslar umarım beğenirsiniz. Çok özenerek yazdık. Burdan arkadaşım Selin'e emeği ve desteği için teşekkür ederim. :* :* :* öptüm hepinizi.