Minji pov.
No i co jak zwykle Miyeon i Afra chcą iść do klubu opić to że wbiłyśmy 24M obserwójących .No nie powiem wsumie jest co świętować ale nie można w domu??
No nic wsumie już dałam się namówić więc cała nasza szustka idzie do klubu.Tyle dobrego że moja mama zgodziła się przypilnować Fifi bo znając życie my wrócimy do domu nad ranem.
Dlatego też 2 godziny wcześniej zawiozłam właśnie Fifi do domu mojej mamy.A razem z dziewczynami zaczełyśmy się szykować.Zajeło nam to chyba z 2 godziny.
(Outfity każdej z dziewczyn)
Gdy byłyśmy gotowe wziłyśmy swoje torebki do których standardowo schowałyśmy:telefony,portfel i swoje mini perfumy i jakieś tusze do rzęs plus szminki i błyszczyki.Następnie wyszłyśmy z domu i zamówiłyśmy ubera który był po nas po 20 minutach.Skip Time Klub.
(Z perspektywy osoby trzeciej)Dziewzyny szalały w klubie co jakiś czas podchodząc po kolejne drinki.
Minji i Afra praktycznie najmniej schodziły z parkietu.Miyeon razem z Aurelią cały czas robiły zdjęcia .
No najciekawsze chyba było to że koło Minji i Afry cały czas kręcili się jacyś faceci po chwili również zaczeli kręcić się koło reszty dziewczyn.A po chwili zaprosili je na kanapy gdzie zaczeli prawdopodobnie rozmawiać.
Jednak żadna dziewczyna jeszcze nie wiedziała że zostaną przez tych facetów porwane.Miyeon pov.
Gdy robiłam sobie zdjęcia razem z Aurelią podeszła do nas 2 chłopaków i zaprosiła nas na kanapy by wspólnie wypić drinki a ze względu na to że zauwarzyłyśmy że reszta dziewzyn siedzi z kilkoma innymi chłopakami wiec się zgodziłyśmy.Minji pov.
Siedzałam z dziewczynami i tymi chłopakami którzy niechceli powiedzieć jak się nazywają ani nic.
A że teraz trwała dziena cisza więc postanowiłam ją przerwać .Minji-A więc chłopacy czym się zajmujecie?-Spytałam .
??-To zbyt trudne do zakumania przez taką dziewzynke jak ty.-Powiedział do mnie podając mi kolejnego drinka.-Lepiej opowiedzcie coś o sobie.
Minji-Okej a wiec jestem Minji.Razem z dziewczynami nagrywamy różne nagrania i wstawiamy do internetu i wsumie na tym zarabiamy.
??-No kto by pomyślał że tak drobne dziewczynki zarabiają na siebie same.
Minji-No cóż tak bywa.-powiedziałam.Po chwili każdy z chłopaków podał każdej z nas po drinku.Gdy go wypiłyśmy zaczeło nam się robić troche dziwnie.Ja jeszcze chwile się trzymałam ,chwile popatrzyłam na dziewzyny które zasneły chwile po wypiciu tego drinka .Ja chwile widziałam jeszcze jak chłopacy biorą Afre na ręce a po chwili straciłam cały kontakt ze światem.
______________________________________
No więc jest rozdział jutro postaram się wstawić kolejny.😉❤
Miłego dnia/wieczoru/nocy❤🌸💜