21 2 1
                                    

W rozdziale występuje scena 18+ nie chcesz nie czytaj.

Afra pov.
Siedziałam sobie razem z Victoriom i oglądałyśmy film.Wsumie robiłyśmy to od kilku dobrych godzin  .Chłopaków nie było więc miałyśmy trochę spokoju.
Do czasu.

2 godziny puźniej.
Poszłam do pokoju Sugi ponieważ byłam już  zmęczona tym oglądaniem .Położyłam się na łóżku i już powoli zasypiałam gdy nagle usłyszałam że ktoś wchodzi do pokoju.podniosłam się do siadu by zobaczyć kto to.I okazało się że to najebany w 4 dupy Suga .

Suga-No co tam mała?

Afra-Mała to jest twoja pała .

Suga-To może sprawdzimy czy napewno taka mała jak ci się wydaje.-I zaczął niebezpiecznie do mnie podchodzić.Ja oczywieście się cofałam siedząc na łóżku ale dużo to ,to nie pomogło.Nagle suga do mnie podszedł i wbił mi się agresywnie w usta .
Próbowałam go odepchnąć ale był śilniejszy.Kurwa mać czemu akurat wszyscy musieli być na imprezie.

Afra-Suga....p-puść..m-mnie.t-to..bo-boli.

Suga-Zamknij się!!

Krzyknął na mnie po czym zaczął dodykać mnie po całym ciele.

Suga-Ciekawe jak wyglądasz bez tych ubrań.-Powiedział i ściągnał mi koszulke ,a tak właściwie to ja ze mnie zerwał.-No kto by pomyślał że maz takie ciałko .

Afra-Zostaw mnie proszę.

Suga-O nie moja droga.-powiedział po czym zaczął całować moją szyje.

Afra-Kurwa debilu zostaw mnie!!!

Suga-Zamknij się!-krzyknął po raz kolejny na mnie i uderzył mnie z otwartej dłoni w twarz.-Masz być cicho rozumiesz kurwo?!

Afra-ta-tak.-powiedziałam przez łzy ponieważ znowu poczułam usta Sugi na szyji .Ale  tym razem suga zaczął schodzić pocałunkami niżej.Aż wkońcu doszedł do wyznaczonego celu czyli podbrzusza.

Suga-Te spodenki przeszkadzają prawda?-Nie odpowiedziałam-Spytalem sie prawda!?!?

Afra-Ta-tak.

Suga -Grzeczna dziewczynka.-powiedział po czym zaczął ściągać moje spodenki.Gdy to zrobił pozbył się swojej koszulki oraz spodni i został w samych bokserkach przez ktore było widać nie małe wybrzyszenie.-Oj maleńka tego momentu nie zapomnisz do końca życia.-Powiedzial bo czym zaczął odpinać mój stanik ,który jednym zwinnym ruchem ze mnie ściągnął .Gdy ściągnął stanik zaczął również ściągać moje majtki.Gdy to zrobił popatrzył na mnie a ja tylko odwróciłam głowe w bok.Co najwidoczniej zauwarzył-Patrz na mnie maleńka.-Gdy to powiedział ściągnoł swoje bokserki .I nie powiem trochę się wystraszyłam .Czemu on jest taki wielki kurwa?!?!-Gotowa.

Afra-Nie.Suga ni...-Nie zdążyłam  dokończyć bo suga wszedł we mnie całą swoją długością a ja krzyknełam z bólu.

Suga-zamknij pysk.-Powiedział do mnie uderzając mnie z otwartej dłoni w policzek.-Spokojnie zaraz będzie ci przyjemnie.-Gdy to powiedział zaczął sie we mnie strasznie szybko poruszać,a ja zaczełam płakać .Bolało to w chuj ,czułam się jakby coś rozrywało mnie od środka ,ale wiedziałam że nie mogłam krzyczeć ponieważ skończyło by się to uderzeniem w mój i tak już strasznie obolały policzek.

Po jakiś 10 minutach chłopak doszedł we mnie z głośnym sapnięciem.
Po czym poprostu wstał ,ubrał się i wyszedł z domu najprawdopodobniej dalej chlać.A ja leżałam na jego łóżku cała obolała.Czułam się brudna ,a moja łzy leciały po policzkach i nie znały końca.Po kilkunastu minutach ciężkich prób uspokojenia się ,wkońcu się udało.Owszem dalej się trzęsłam ,i łzy czasem opuszczały jeszcze moje oczy gdy zrobiłam jakiś ruch .Ale ostatecznie i tak zasnełam ponieważ byłam tym wszystkim zmęczona .

_____________________________________
Mam nadzieje że się spopodoba.
A tak ogólnie rozdział jest dedykowany dla emilciax__.
Tak że miłego dnia/wieczoru.❤

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 21, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Mafia||BTS||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz