Wat boeit het ook nog

387 5 3
                                    

Ik zit in de kleedkamer van school met de andere meiden. Ik trek mijn t-shirt over mijn hoofd waar de naam van mijn school op staat. Het is een blauwe shirt, daarbij trek ik een zwart kort sport broekje aan zoals gewoonlijk. Ik voel me zo leeg sinds gister. Nu voel ik me bekeken aangezien mn sneeën, zo goed zie je ze niet aangezien ze in mn binnenarm zitten maar toch. 'Kom je lynn?' Vraagt jip. Ja jip is een meisje. 'Ja ik kom' zeg ik en loop achter haar aan de gymzaal in. Eenmaal in de gymzaal zie ik dat er volleybal netten zijn uitgezet. Daarbij liggen volleyballen.

Ik vind volleybal niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Het is niet het kutste om te doen. Ik bedoel ik volleybal altijd op het strand, maar heb toch liever de bal aan de voet. Nou goed jip pakt een bal en gaat aan de andere kant van het net staan. Ze gooit de bal op en serveert in. Ik zie dat de bal hoog komt dus speel hem bovenhands terug.

Dan horen we het fluitje van de docent en gaan we zitten. Ik voel me gelijk onwel, niet helemaal lekker ofzo geen idee. De docent zit uit te leggen wat we zo moeten doen. Ik let niet op, is niks nieuws trouwens. Word me allemaal zo wel weer verteld.

Het is een uur later en we hoeven nog een half uur en dan is het eindelijk afgelopen. Ik merk wel dat mn lichaam steeds meer achteruit gaan. 'Ik ga even wat vragen' zeg ik tegen mijn groepje en loop weg. 'Mevrouw mag ik naar de wc?' Vraag ik. 'Hoezo dan?' Eug haat dit. 'Ik voel me niet zo lekker' zeg ik. 'Nee ik zie het aan je ga maar snel wat water drinken' ik knik en verlaat ze gymzaal

Ik loop de wc binnen in de kleedkamer en maak een kommetje met mn handen. Ik gooi het over mn gezicht heen. Ik drink eventjes uit mn bidon. Ik merk dat ik echt niet goed word dus ik besluit eventjes te gaan zitten. Mijn ellebogen leunen op mijn bovenbenen. Ik kijk naar benden.

Mijn hoofd bonkt als een gek echt niet normaal. Ik voel me steeds lichter worden, dit gevoel is eng. Nee nee nee wat gebeurd er? Ik kijk omhoog en adem diep in en uit. Ik wacht elke keer 2 tellen voordat ik weer in/uitadem. Ik merk dat ik ga flauw vallen en ik laat het maar gebeuren want wat boeit het ook nog



Korter deeltje maar anders was er geen cliffhanger hihi🤗

Ben niet echt trots op dit deel, maar ja wat verwacht je om 3 uur snachts. Ik moet echt gaan slapen denk ik.
Ben morgen vrij dus dat schilt. Ik heb dit deel ook in 10 min in elkaar gezet en het niet gecheckt (doe k eig nooit)
Maar sorry voor de (wss) spelfouten

Xx

Bankzitters vinden een kindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu