[Két héttel később]
Éppen megérkeztünk a bíróságra,ahol Simon és Harry ügyvéde, Mr. Kim már vártak minket.
-Minden rendben lesz,oké?-fogtam tenyereim közé Harry arcát mire megfogta az egyik kezem s egy apró csókot hintett rá.
-Tudom. Minden rendben lesz.-mosolygott majd be is mentek a tárgyaló terembe,ahová engem sajnos nem engedtek be.
Kint ültem Niall-el a terem melletti padon s vártunk. Mást úgysem tudtunk tenni.
-Itt van kaja automata?-kérdezte Niall körülbelül 15 perc várakozás után.
-Nem tudom,Niall.-mondtam miközben magam elé bámultam.
-Hé!-csapott nyakon
-Àù!
-Idefigyelj Tomlinson! Nem fogom nézni,ahogy itt depressziózol,Harry szabad lábon távozik,hazamentek és basztok egyet. Mit kell ezen annyit feszengni?!-vágta fejemhez.
-Igazad van Niall,sajnálom.-mondtam miközben arcomra facsartam egy apró mosolyt.
-Helyes. Most pedog keressünk egy automatát.-mondta majd zakómtól foga felrángatott a padról.
[egy órával később]
Miután találtunk egy büfét Niall végre elégdett volt és visszamehettünk a tárgyalóhoz. Egy fél óra várakozás után hallottuk a bíró kalapácsát s rá pár pillanatra özönlöttek ki az emberek a teremből. Utoljára Simon,Mr. Kim és Harry jöttek ki.
Harry arcán hatalmas mosoly díszelgett,ami megnyugtatott. Amint Harry felém ért a nyakába ugrottam majd megcsókoltam.-Sikerült,Lou.-mondta boldogan.
-Annyira örülök Harry!!-mondtam majd mégegy csókot hintettem ajkaira.
[...]
Éppen befejeztük a fürdést,majd bebújtam Harry mellé az ágyba s szorosan magamhöz öleltem.
-Lou,nem megyek sehova.-mondta játékosan miközben elkezdett hajammal játszadozni.
-Tudom. De nem kockáztatok.-mondtam majd mégszorosabban hozzábújtam.
Harry belepuszilt hajamba majd felnéztem rá.
-Megígéred,hogy együtt fogunk megöregedni?-kérdeztem halkan.
-Egy álmom válna valóra. Ígérem.-mondta majd közelebb hajolt arcomhoz.
Abban a pillanatban csak mentolos lehelletét éreztem átfutni arcomon. Az a tipikus Harry-illat ott volt a levegőben. Harry illata,mely komfortot adott számomra. Tudtam,hogy igazat mond és együtt éljük le életünk hátralévő részét.
Tekintetem levezettem a göndör puha ajkaira majd egy apró csokot hintettem azokra. Harry szemembe nézett majd ezután ő csókolt meg.
-Szeretlek.-mondta mosolyogva.
-Szeretlek.-súgtam ajkaira.
Közelebb húztam magamhoz majd ismét megcsókoltam. Szája ízén éreztem a pár órával ezelőtt elfogyasztotr bort,amit ünneplésként bontottunk ki. Nyelvét lassan átvezette a számba,melyet szívesen fogadtam be. Szívem egyre gyorsabban vert,ahogy hallottam Harrynél ugyanez volt a helyzet.
Kezeit nyakamra vezette majd egy kis nyomást helyezett nyakam oldalára ami meglepően jól esett. Ezután kezeit átvezette a csípőmre majd onnan a fenekemre s közelebb húzott magához. Teljesen elterelte a figyelmem minden rosszról ami valaha történt velem és ott abban a pillanatban éreztem,hogy lelkünk egybefonódott,megmagyarázhatatlanul hozzákött ehez az emberhez.
Aznap éjjel meggyógyítottuk egymás lelkét. Tudtuk,hogy mostmár semmi rossz nem történhet velünk és boldogan fogunk élni,míg a halál el nem választ.
Hm,közeleg a vég?
ESTÁS LEYENDO
A Rossz Döndés [Larry Stylinson]
FanficLouis Tomlinson egy átlagos 23 éves fiú,aki egy kávézóban dolgozik jó barátjával Liam-mel. Liam-mel 16 éves koruk óta ismerik egymást,s azóta elválaszthatatlanok. Liam-nek van egy barátnője,akit Maya-nak hívnak,míg Louis meleg,bár jelen esetben egye...