Reggel arra keltem,hogy valaki őrülten nyomja a csengőt,Harry meg nem volt mellettem,pedig este együtt feküdtünk le. Lementem,hogy megnézzem ki van az ajtóban,de mikor kinyitottam a rendőrséggel álltam szemben. Pontosabban Zaynnel. Egyenruhában volt és nem volt egyedül.
-Louis,Harry itthon van?-kérdezte és láttam szemében,hogy valami nincs rendben.
-Nincs. Történt valami?
-Simont holtan találták tegnap és a biztonsági őrei azt mondják vele látták utoljára.-mondta-Sajnálom Louis,de ha tudod hol van mindenképp el kell mondanod.
Kissé sokkot kaptam a hallottak után. Mégis igaz lehet amit gyanítottunk. Hol van Harry???
-Sajnálom Zayn,de nem tudom hol van. Tegnap este itt volt,de elment korán.-hazudtam.
Miután Zayn elment egyből hívni kezdtem Harryt. Egyértelműen nem vette fel. De legalább elmondhatta volna mi történt,vagy.... nem tudom.
Amíg próbáltam elérni Harryt,Niall lépett be az ajtón.-Niall?-szólítottam meglepetten.
-Szevasz Louis! Harry merre van?-kérdezte miközben megindult a konyha felé én pedig mentem utána.
-Nincs itthon,de kérdeznem kell valamit.-mondtam neki miközben elkezdte kipakolni a hűtőt.
-Mondjad. Nincs majonéz?
-Nem tudom. Niall koncentrálj!-ragadtam meg vállainál.
-Jó na-lökte le kezeim magáról-Mit akarsz kérdezni?
-Tegnap Harry tényleg segített neked költözni?
-Mi? Nem. Azt mondta ma ér rá. Ezért vagyok itt.-mondta összezavarodva.
-Ne... Az nem jó. Nagyon nem jó.-kezdtem pánikolni.
-Louis? Mi történt?
-Niall,el kell menned. Most azonnal.-mondtam miközbem elkezdtem az ajtó felé terelni.
-De még meg sem ettem a szendvicsem!-akadt ki mikor kilöktem az ajtón
-Jövök neked eggyel!-mondtam majd becsuktam az ajtót s kulcsra zártam.
-Most mégis mit csináljak???-kérdeztem igazából önmagam majd megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám volt,de válaszoltam.
-Igen?
-Lou,én vagyok az. Nem tudok sokat beszélni,ezért jól figyelj arra,amit mondok.-hallottam meg az ismerős hangot.
-Harry.....
KAMU SEDANG MEMBACA
A Rossz Döndés [Larry Stylinson]
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson egy átlagos 23 éves fiú,aki egy kávézóban dolgozik jó barátjával Liam-mel. Liam-mel 16 éves koruk óta ismerik egymást,s azóta elválaszthatatlanok. Liam-nek van egy barátnője,akit Maya-nak hívnak,míg Louis meleg,bár jelen esetben egye...