XIX.

1K 70 8
                                    

Harry teste szorosan enyémnek símult. Ujjait gyengéden levezette nyakamtól csípőmig,ügyelve arra,hogy éppen csak hozzám érjen.

-Sajnálom,Lou...-súgta fülembe majd egy puszit nyomott vállamra-Nem akartam veled erőszakoskodni,és nem kellett volna visszautasítsalak...-mondta még mindig halkan majd megfordultam.

-Megbocsátok neked Apuci.-suttogtam.

-Jó,...mert most átkúrjuk az éjszakát.-mondta egy perverz mosollyal arcán.

[....]

-Uram adj erőt....-mondta miközben kidőlt mellém.

-Azta...-leheltem halkan.

-Ez brutál volt.-mondta lihegve-Imádom a segged.

-A seggem is imád téged.-mondtam mire elröhögte magát.

[....]

A másnap délelőttöt végig aludtuk,délután kettőkor Harry elment ezért átjött Niall. Nem értettem,hogy miért nem Zayn jött,de legalább jobban megismerhetem a szöszit.

/Zayn szemszöge//

-Szóval aztán meg egész éjjel dugtunk! Vágod,hajnali négyig keféltem a seggét! Az a segg...

-Jolvan Harry,elég értettem.-állítottam le szómenéséből-De miért voltál vele agresszív?

-Nem tudom,a megszokás.-vonta meg vállát.

-Hát bazdmeg,mi az hogy megszokásból?!

-Hát,eddig akármelyiknek nem tetszett a viselkedése,fenyegetéssel oldottam meg.

-Még csak meg sem próbálod...

-De Z,én próbálkozom de a pofám nem akar együttműködni! Louis,teljesen más,mint a többiek,ha mondok neki egy-két kedves szót úgy elpirul,hogy a paradicsom megirigyli az arca színét,akármilyen becenéven szólítom kisangyallá válik,de leginkább a 'Lou' a gyengéje.
A reggeli kócos haja a legszexibb dolog amit valaha láttam.
A szemeiben elveszek.... A bőre pedig...mint a selyem...

-Te Lou-nak szólítod?-kérdeztem játékos mosollyal arcomon.

-Mért baj az? Én csak-

-Harry,te totál belezúgtál Louisba!

/Louis szemszöge//

-Mi? Liam Payne? Érdekes,volt egy osztálytársam gimiben akit pont így hívtak.-gondolkodott el.

-Tényleg? Fura..

-Na de mindegy,van valami kajád? Ééhen halok.

-Most ettünk meg 3 doboz pizzát...

-Ja,legalább fél órája!-mondta halál komolyan mire felnevettem.

-Jólvan,összedobunk valamit a konyhában,gyere.

Kimentünk a konyhába,s elkezdtem előpakolni pár cuccot a hűtőből.

-Valamit összedobok neked,de nálunk Harry a konyha ásza,szóval előre is bocsi. -mondtam nevetve.

-Jaj te,Harryt szerinted ki tanította főzni? Állj odébb!-mondta majd átvette az irányítást.

-Te tanítottad meg főzni? Na erre sem számítottam.-mondtam mire felnevetett.

-Öcsém,aki szeret enni,az tud főzni.

-Mióta ismered Harryt?

-2-3 éve.

-És hogy ismerkedtetek meg?

-Boccs Louis,de ahhoz,hogy azt elmondjam neked csatakrészegnek kell legyek.-mondta nevetve.

-Senki nem akarja nekem elmondani hogyan ismerte meg ezt a göndört.-sóhajtottam.

-Miről beszélsz? Én vagyok Harry egyetlen barátja.

[....]

Egyre furább nekem ez az egész. Niall nem ismeri Zaynt,és azt hiszi ő Harry egyetlen barátja,de miért?! Rá kell jönnöm mi folyik itt.

Este hatkor Harry haza jött,ezért Niall elment.

-Horan felzabálta a hűtőt,igaz?

-Többé kevésbé.

-Vennem kell láncot és lakatot.

Ezután nem igazán beszéltünk. Rendelt vacsorát,aztán fürödtünk(ezesetben külön-külön).
Az ágyban összebújtunk,s csend vett körül minket.

-Állást kéne keressek.-törtem meg a csendet-Hayley nem fog visszavenni a kávézóba,ezért valami mást kell keressek.

-Ne menj dolgozni. Eltartalak én,ameddig csak szeretnéd.-mondta miközben egy puszit nyomott homlokomra.

Bevallom ez édes tőle,de úgysem leszünk együtt örökre...
Ez csak átmeneti,nem?

A Rossz Döndés [Larry Stylinson]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin