Görücez bowling nasıl oynanmaz.

47 4 69
                                    

Evvtt ben geldimmm yine başka bir fic ile ama olsun

Öncelikle bu ficteki karakterler olaylar mekanlar tamamiyle hayal ürünüdür.

Bunun herkes gayet farkındadır ama gene bi diyim dedim o yüzden uzatmicam buyrun ilk bölümden başlayak

İyi okumacıklar öpüldünüzz...

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

~ Iseul ~

Elimdeki kalemi çevirirken bir yandan da sınıfta olup bitenleri izliyordum.

Sınıfın çoğu profesörü dünliyordu. Ben ve Hannah da dahil olan diğer kesim ise başka şeyler yapıyordu.

Hannah yanımda kafasını masanın üzerinde birbirine doladığı kollarına koymuş bana dönük bir şekilde uyuyordu.

Normalde ben de normal insanların yaptığı gibi pröfesörü dinliyor olmalıydım ama bu gün pek keyfim yoktu.

Gözlüklerimi çıkarıp kutusuna koyduktan sonra ağıran başımı daha fazla tutamayarak Hannah gibi masanın üzerine koydum. Artık Hannah ile yüzlerimiz birbirine bakıyordu.

Evt tam zamanı diyerek önce yüzüyle sonra da saçlarıyla uğraşmaya başladım. Uyurken birinin onunla uğraşmasından tam anlamıyla nefret ederdi.

Ama benim ona olan sevgimi ve huyumu bildiğinden bana karşı biraz daha esnek davranıyordu. Ben ise bu esnekliğin dozunu abartmayı seviyordum.

Saçıyla uğraşmaya başladığımda o beklediğim tepki geldi.

"Iseul..."

Sadece adımı söyleyip derin bir nefes çekmişti. Bu tepkisinin hoşuma gittiğini göstermek için elimi ağzıma götürüp hafifçe kıkırdadım. Ve saçlarıyla uğraşmaya devam ettim.

Sanırım onunla uğraşmayı kesmeyeceğimin gayet farkındaydı. Son beş dakikanın ardından ders bitti ve onunla uğraşmayı bıraktım.

Toparlanıp dışarı çıkmaya hazır olduğumuzda kafeteryaya inip birşeyler yiyecektik.

Sınıftan çıkıp merdivenlere yöneldik ve kafeteryanın olduğu kata indik. İkimiz de karışık birer tost ve içeceklerimizi alıp boş masalardan birine oturduk.

~ Hannah ~

Ellerimizdeki tostlara yumulurken Iseul'un gözünün arkasında kalan birşeye takıldığını farkettim. Hemen ardından yüzü düşüp yemeğine geri döndüğünde gördüğü kişiyi az çok tahmin edebiliyordum.

Beomgyu.

Geçtiğimiz bir haftaya kadar Beomgyu ile daha yakındık. Iseul onunla vakit geçirmeyi seviyordu ve onun da bizleyken mutlu olduğunu düşünüyorduk.

Iseul, Beomgyu'nun ona karşı olan ilgisinden etkilenmiş ve ondan hoşlanmaya başlamıştı. Geçtiğimiz bir hafta içerisinde Iseul Beomgyu'ya ona karşı olan hislerinden bahsetmişti ve olan olmuştu.

Beomgyu'nun onu reddetmiş olması ve üstüne başka birinden hoşlandığını söylemesi Iseul'u fazlasıyla üzmüş ve ona olan hislerinden vazgeçmeye çalışarak kendini fazlasıyla yormasına neden olmuştu.

Onu bu halde gördüğümde Beomgyu'yu ve benim Iseul'uma tercih ettiği kızı yok edesim geliyordu.

Şimdiye kadar sorun çıkarmamamın nedeni elbetteki Iseul'dü. Onun hatrınaydı.

Biz tam kalkıcakken kafeteryaya az önce giren Minho ve Jisung'u gördüm.

★《unrealizabledream》★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin