☆☆☆
Helüüüüü
Biraz kısa bir bölüm ama beni çok mutlu etti
Umarım siz de beğenirsiniz
😚😚😚
İyi okumalarrrrr
☆☆☆
Birlikte bulundukları yerden ayrılmış deniz kenarında oturuyorlardı şimdi de.
Iseul ağlamayı bıraktığından beri tek kelime etmemişti. Sessizce oturuyorlardı ve bu sessizlik hepsini öldürüyordu.
Hannah Hyunjin ile Iseul ve Seungmin'den geride duruyordu. Henüz yanına gidip bir şey söyleyememişti o da. Herkesten çok kendini bu olayın faili olarak görüyordu. Hyunjin onun bu durumda ne hissettiğini anladığı için o da Hannah'ın yanından ayrılmıyordu.
Güzel başlayan günlerinin böylesine berbat devam etmiş olması kimin şansıydı...
Iseul sadece denize bakıyor karanlıkta suya düşen ayın yansımasıyla ilgileniyordu. Kendini olabildiğince kapatarak dizlerini kendine çekmiş oturuyordu öylece.
Seungmin her ne kadar onunla konuşup bir şeyler söylemek istese de yanlızca yanında oturmaktan başka bir şey yapamıyordu.
Hepsi öylece zamanda sıkışmış gibiydi sanki. Hiçbiri hiçbir şey yapamıyor ne ileri ne geri gidebiliyordu.
Hannah bu duruma daha fazla dayanamayarak Iseul ile konuşmak istedi. Hyunjin'e bakarak onun da desteğini aldıktan sonra oturmasına bile izin vermeyen gerginliği ile Iseul'ün yanına yaklaştı.
Hannah çakılların üzerinde oturan Iseul'ün omuzuna dokunmasıyla Iseul korkuyla irkilmiş ve bu da Hannah'ın bir adım gerilemesine neden olmuştu.
Hepsi endişe içinde ikiliye bakıyordu bu sırada.
"Iseul.. benim Hannah.."
Yumuşak ve sesinin titremesini engelleyerek konuşmuştu.
Hannah'ı şimdiye kadar hiçbir şey bu kadar hassas hale getirememişti. Iseul onun her zaman kırmızı çizgisi ve hayatının en önemli parçasıydı.
"Oturabilir miyim?"
Iseul sessizce başını sallayarak onaylamıştı onu. Hannah yanına oturduğunda ise ona yaklaşarak kollarının arasına girmişti.
Bu durum hepsini ağlamanın eşiğine getirmişti yeniden.
"Özür dilerim."
Iseul başını olumsuz anlamda sallamıştı. Konuşmuyor çünkü eğer konuşursa yine ağlayacağını biliyordu.
Hannah'a daha çok sarıldı yanıt olarak. Ona özür dilememesi gerektiğini söylemeye çalışıyor gibiydi.
Sadece bana sarıl, sadece yanımda ol demekti.
Hyunjin arkalarından Seungmin ise yanlarında onları izliyordu. İkisi de çok başka ruh hallerindeydi.