Eee Yoona istersen oturabilirsin evet.

5 2 81
                                    

☆☆☆

Hosgeldinizzz

Hiç uzatmicam buyurun bölüme

Dünki yayın çokseldi bu arada ldsksdfjd

Neyse hepinize iyi okumalar

☆☆☆

~seungmin~

  "Yoona daha kaç kere olmaz demem gerekiyor acaba?"

  "Hadi ama Min. Lütfen. Eski de olsa aramızda bir arkadaşlık var. Hiç olmazsa bunun hatırına. Ne olur gelsen?"

  Karşımda canımı sıkmaktan başka bir işe yaramayan Yoona'ya o asla anlamazken doğum günü partisine gelmeyeceğimi anlatmaya çalışıyordum. Biraz daha ısrar edecek olursa gerçekten söyleyeceklerim umurumda olmayacaktı.

  "Annem senin de gelmeni istedi Min. O hala seni çok seviyor."

  Hay senin anana daa-

  "Tamam Yoona tamam. Yeter ki daha fazla ısrar etme yeter gelicem tamam."

  Sevinçle yerinde zıplayıp boynuma sarılmıştı Yoona. Kollarından tutup kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.

  "Bu kadar yeterli gelicem dedim bitti. Şimdi gidiyorum."

  "Ayayayay teşekkür ederim Minniee. Şimdi daha güzel hazırlanmam gerekecek. Yarın görüşürüzz sana adresi mesaj atarım."

  Bana el sallayıp arkasını dönerek uzaklaştığında ben de yönümü değiştirip diğerlerinin yanına gitmek üzere yol aldım.


  ~ıseul~

  "Şu aptal kız sinirimi bozmaya devam edip duruyor."

  Hannah ilk başta kimden bahsettiğimi anlamamış gibiydi. Az önce geri döndüğüm masada kimse bir kaç saniye öncesinde kaltak Yoona'nın Seungmin'e sırnaşmalarını izlediğimi bilmiyordu elbette.

  Bu neden mi sinirimi bozuyor? Elbette Yoona'nın benim gözümdeki iğrençliği. Ucu bana dokunmadıkça kimle ne yaptığı umurumda olmamalı belki ama Seungmin öylece gözlerimi kapatıp görmeyi kesebileceğim biri değildi. Sadece Yoona pisliğinin etrafımdaki insanların etrafında olmasını istemiyordum o kadar.

  Evet sadece bu kadar.

  (Aynenn kardesimmmm)

  Seungmin'in yanımıza gelmesi ve yanımdaki boş sandalyeye oturmasıyla bu düşüncelerden çıkıp yüzümdeki sinirli hali bir kenara bırakarak şirin olduğunu düşündüğüm gülümsememi yerleştirdim.

  "Evet harika bi gün ve hala bizi bekleyen iki harika düzeyde sıkıcı ders var."

  "En azından ortaklar öyle düşün."

  Hyunjin Hannah'a doğru eğilerek yüzüne pişkin bir gülüş eklemişti.

  "Sensiz bir desi hayal edemiyordum zaten güzelim. Bütün o sensiz dersler ne kadar sıkıcı geçiyor bir bilsen?"

★《unrealizabledream》★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin