1

82 6 1
                                    

Arkadaşlar merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz öpüldünüz.😽😽

Kim taehyung

Sabah alarmın cırlamasıyla zor bela uyandiktan sonra tipimi elimden geldigince düzeltmiş, altıma mavi kot pantolonumu üstüme ise okulun formasını giydikten sonra da saclarima biraz şekil verip ,son hızla çantamı ve telefonumu alarak evden çıktım.

Nihayet okula geldiğimde sirama yerleşip biraz yemek yemek istemiştim.Fakat ben otururken birden bir hışımla kapı açılınca ürktüm ve hızla o tarafa baktım

Karşımda junkook vardı . Jeon jungkook . Dönem başından beri tek başına takılıyordu . Hafif dalgalı saçları, bır yıldızı kıskandıracak kadar parlak gözleri, uzun boyu, ve kaslarıyla oldukça dikkat çekiyordu. Aklımda ki düşüncelere bir son verip ona selam vermeye karar verdim . Utangaç bir ton ile "günaydın." Diyebilmistim sadece ne dediğimi duymuş olacak ki soğuk bir sesle ,"günaydın " demişti.

En azından cevap verdi diye düşündükten sonra yemeğime devam ettim.

******

Öğle arası çaldıktan sonra jimin ile birlikte kantine inmeye karar vermistik. Kantinde ikimizin için dondurma almaya giden jimin'i izledikten sonra bir sandalye çekip oturdum ve jimin'i beklemeye başladım.

Bir süre sonra jimin elinde dondurmayla keyifle güle oynaya gelirken onun bu hallerine guluyordum.

******

Jimin ile sınıfa çıkarken koridorda bı kalabalık ve bağırma sesleri vardı.jimin ile birbirinize garip bir bakış attıktan sonra hemen oraya gittik. Kalabalığın arasından geçtikten sonra gördüğüm manzarayla şok olmuştum.

-----------


E

vett ilk bölüm bitti ne dusunuyorsunuz yorumlara yazın luttfen 😽😽

Yan shipi yoonmin yapmayı düşünüyorum ne dersiniz ?

honey~ | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin