2

56 7 2
                                    

Arkadaşlar ilk birkaç bölüm düzyazı olacak sonrasında textinglere baslicam.
Oy verin lutfenn.opuldunuz muahh😽😽.

Jungkook yerde elleri başında bacaklarinida kendine çekmiş bağırıp ağlıyordu.

Bağırışlarından duyabildigim tek cümle "uzak durun benden!" Olmuştu.

Önümde ki birkaç kızı itmiş hemen jungkook'un yanına çökmüştüm. Yanına oturan birini fark ettiğinde
hafifçe başını kaldırıp karşında duran bana bakıyordu . Karşındaki kişinin ben olduğunu fark edince bana öylece bakıyordu aşırı masum bakıyordu fakat bu bakışma uzun sürmeye başlayınca gerilmistim biraz .

Ancak az önceki haline karşıt oldukça sakin gözüküyordu.
Bunu fırsat bilerek önce hemen ona sarılmıştım , kendini iyi ve güvende hissetmesi adına.

Galiba işe yaramıştı çünkü o da yavaştan kollarını boynuma dolamıştı. Benim kollarım onun beline sarılı onun kolları ise benim boynuma dolanmıştı.

Etrafta bizi izleyenleri umursamadan öylece sarılıyorduk.

Ardından orda fazla oturduğumuz da bundan rahatsız oldugunu belirten bir şekilde kollarım arasında kıvranıyordu. Bunu fark ettiğimde hemen onu bir hamleyle kucağıma alarak revire götürdüm.

Revire giderken yolda kucağımda uyuya kaldığında onun o tek bir kusur bile olmayan pürüzsüz yüzünü inceliyorum.

Nihayet revire geldiğimizde onu sedyeye yatırmış ardından yan odaya hemşireye bakmak için yerinden doğrulduğumda kollarımda güçsüz bir el hissetmiştim.

"Gitme..."

********

Evett bu bölümü biraz duygusal bir şekilde yazmak istedim umarım beğenmişsinizdir düşüncelerinizi yazın lütfen

💘

honey~ | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin