Jeon jungkook
Şimdi ise ortam daha çok geriliyordu çünkü Taehyung beklenmedik bir şekilde birden yüzünü yüzüme yaklaştırmış bir elini belime sıkıca dolanırken diğer eli ise bacaklarımı sarmış , nefesi tenime çarpıyordu.
Sedyede daha rahat oturabilmem adına beni biraz daha dikleştirmişti şu anda vücudumda dolanan eller nefesimi keserken aynı zamanda Taehyung her hareketini dikkatlice izliyordum.
Sonunda oturuşumuzu düzelttiğimizde onun da yanımda oturması için küçük sedyede onun için yer açmıştım bir açtığım yere birde bana gülümseyerek yanıma oturmuştu.
Ben ellerini çekmesini beklerken o tam aksine belimdeki elini sırtıma, bacaklarımdaki elini ise tekrardan belime koymuştu ayrıca vücutlarımız tam anlamıyla yapışıktı.
Her bir hareketi nefesimi kesmeye yeterken şimdi birde yüzlerimizi yaklaştırmaya başlamıştı şu an aramızda 1 santim bile yoktu.
Tam beni öpecek iken
Birden kapı pat diye açılmıştı ben hemen korkuyla zıplarken , Taehyung da benden farksız bir şekilde hemen yanımdan fırlamıştı.
İçeriye girenlerin bir adet yoongi hyung ve yanında ise sarışın civcive benzeyen bizim yaşlarımızda bir çocuk vardı.
İkiside nefes nefese iken bizi görünce hemen rahat bir nefes vermişlerdi.
Ardından yoongi hyung hemen benim yanıma oturup bir sürü soru sormaya başlamıştı.
"Neredeydin sen?"
"Ne kadar merak ettim seni haberin var mi"
"Kriz mi geçirdin yine"
Bunların daha nicesini söylerken birden çok konuştuğunu fark edip derin bir nefes almıştı ve yanımızda civcive benzeyen çocuk ile konuşan Taehyung a göz ucuyla bakıp sadece ikimizin duyabileceği bir ses tonu ile "bu kim ve neden senin yanında? " Diye merakla sormuştu bende çok detaya girmeden kriz geçirdiğimi görünce beni buraya getirdiğimi söyledim.Söylediğime pek ikna olmadığı için "bu konu hakkında daha sonra konuşacağız" bakışı atmıştı bana.
Onunla dalga geçmek adına bende "asıl bu civciv çocukla siz hayırdır" dedim.
Bu dediğine kızmış olacak ki kızarmış ve sus anlamında bana kaş göz yapıyordu.
Her neyse daha sonra ne olduğunu öğrenecektim zaten.
********
Nihayet hep birlikte revirden çıkınca ben ve yoongi hyung yemekhaneye gitmiştik.
Ben yoongi hyung ve kendim için yemek almak adına yemek sırasına girmiştim, yoongi hyung ise bize oturmak için masa arıyordu.
Ben yemekleri almış yoongi hyung un yanına giderken telefonuma mesaj gelmişti masaya oturunca bakarım diye düşündükten sonra kendi rahatima gire sandalyeye oturmuştum.
Aklıma az önceki mesaj gelince hemen merakla telefonumu çıkarmıştım , çünkü bana yoongi hyung tan veya babamdan başka kimse mesaj atmazdı.
Yoongi hyung mesaj atamazdi çünkü zaten yanımdaydı babam da parası bitince yazardı fakat parasının bitmesine imkan yok daha iki gün önce vermiştim çünkü.
İç sesimle kendi kendime tartışırken ekranda gördüğüm yazıyla kaşlarım çatılmıştı.
*********
Helloo özür dilerim bölüm biraz geç oldu fakat söz verdiğim gibi diğer bölümü de atacağım yarım saat içinde
Nasıl gidiyor sizce kurgu ben gerekli düzenlemeleri yapacağım merak etmeyin ilk jurgum olduğu için biraz saçmalamış olabilir kusura bakmayın lütfen 🥺💘Eğer kurguyu begendiyseniz yorum yapın ve oy verip lütfen opuldunuzzz 😚😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honey~ | tk
FanfictionGirdiği her ortamda etrafına ışık saçan jungkook ,bir gün okulun koridorunda kriz geçirir ama ona yardım eden tek kişi Taehyung olmuştur semetae ukekook Texting+düz yazı