Herkese selamm arkadslr Sakin olmedim yasiyorum. Hikayeye gecelim taam mi.
Yazardan'
Jungkook ve taehyung Motorola kafeye giderken birçok kavisli yoldan gecmek zorunda kalmıştılar. Taehyung her ne kadar jungkook korkmasın diye yavaş sürmeye özen gosterse bile bozuk yollar buna pek imkan vermiyordu.
Her tümsek alandan geçtiklerinde jungkook , Taehyung'a daha sıkı tutunuyor ve istemsizce bacak arası Taehyung'un beline çarpıyordu bu da jungkook un utançtan dudaklarını yolmasına sebep oluyordu .
Kasıntılı bir yolculuğun ardından nihayet kafeye varmışlardı .içeri girdiklerinde ileride oturan jimin ve yoongi yi gördüklerinde onların oturduğu yere doğru gittiler.
Kısa bir selamlaşmadan sonra garsonu çağırmış isteklerini söylemeye başladılar.
"Merhabalar efendim hoşgeldiniz ne alırdınız?"
Taehyung: merhaba hoşbulduk ben bir americano ve tiramisu istiyorum
Jimin: bende bir latte ve çikolatalı pasta istiyorum
Yoongi: ben filtre kahve ve vanilyalı pasta alayım
Garson:siz ne alırdınız efendim?
Jungkook: şeyy... Buldum! Ben muzlu süt ve cheesecake alabilir miyim?
Garson:elbette efendim.hemen getireceğim isteklerinizi şimdiden afiyet olsun.
Hepsi bir ağızdan "teşekkür ederiz."
dedikten sonra sohbete başladılar.Taehyung yoongi ile jimin ise jungkook tanıştıktan sonra siparişleri gelmişti. Taehyung ve yoongi uzaktan bakılınca çok sert görünüyorlardı ancak jimin ile jungkook onların aksine çok tatlıdıydılar.
Bir yandan tatlılarını yerken bir yandan ise sohbet eden 4lü jimin'in sorduğu soruyla bölünmüştü.
"Kookie Instagram hesabını verir misin ?" Diye neşeyle sormuştu.
"Ha şey veririm tabii. Kullanıcı adım @jjeonkook"
"Tamamdır teşekkürler istek atıyorum şimdi."
Jungkook sadece gülümseyerek ve baş sallayarak jimin'i onaylamıştı.
@jjeonkook
Gönderi:5 takip:258 takipçi:1.359
@Jjeonkook : hava çok soğuk 🥶😵
Yorumlar
@yugiyeom: güzel foto kankam 🔥👍
↪️@jjeonkook: sagol Yugi kankam🔥🔥@a: oppa! Çok tatlısın ~💗
↪️@jjeonkook: teşekkür ederim sende çok tatlısın 😊
↪️@a: agagagag cevap verdiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honey~ | tk
FanfictionGirdiği her ortamda etrafına ışık saçan jungkook ,bir gün okulun koridorunda kriz geçirir ama ona yardım eden tek kişi Taehyung olmuştur semetae ukekook Texting+düz yazı