Jeon Jungkook
Sabah alel acele ile uyanıp okul için hazırlanmış ve çilekli mi yoksa vanilyalı parfümümü sıksam diye kararsız kalmıştım .
Ama artık okula gitmem gerektiğini fark ettiğimde sonunda vanilyalı parfümümü sıkmıştım ve tam evden çıkacak iken birden telefonuma gelen art arda mesajlar tuhafıma gitmişti sonra bakarım diye geçiştirmiştim.
********
Yazardan'
Jungkook nihayetinde fakülteye gider ve tam sınıfına ulaşan koridorun başında Taehyung'u görmüştü.
Jungkook onunla konuşurken utandığı ve heyecandan eli ayağına dolandığı için onunla konuşmak istemiyordu . Fakat Taehyung onu gorunce gülümseyerek jungkook un yanına gelmişti .
Kısa bir selamlaşmadan sonra Taehyung akşam kafeterya ya gideceklerini hatırlatır ve saat yedi gibi onu motoruyla alabileceğini söylemiştir.
Jungkook onu 'evinden almasına'
Çok heyecanlanır ve kabul eder . Ancak Taehyung ondan evinin adresini isteyince jungkook kendini heyecandan bayılacak gibi hissediyorduSonunda kendisinden cevap beklediğini fark edince hemen kendisine gelmiş ve çantasından kağıt kalem çıkarmış ardında adresini kağıda yazıp gülümseyerek ve biraz da utanarak Taehyung'a vermişti.
Taehyung'tan
Biz normal bir şekilde konuşurken onu evinden alma teklifimi kabul edecek mi diye içim içimi yiyordu doğrusu ama balımın tek bir cümlesiyle içimdeki bu endişe uçup gitti.
Konuşurken gözleri hariç hiçbir yere bakmıyordum ancak birkaç saniye için gözlerim dudaklarına kaymıştı.
Dudaklarında gördüğüm şey ile aniden duraksamış ve gülümsememi durdurmuştum.Dudağı da gördüğüm çikolata lekesi aklıma gelen şeyi yapmamı engellemiyordu.
Bende yaptım.
Dudağında ki lekeyi silebilmek için ona iki adım kadar yaklaşmıştım şu an aramızda pek bir mesafe yoktu sırf ona biraz daha yakın olabilmek için eğilmiş ve boylarımızı eşitlemiştim.
Şimdi asıl düşündüğüm seyi yapmak için harekete geçmiştim.
Dudaklarının kenarında ki lekeyi baş parmağımla silmiştim.Bunu elimden geldiğince yavaş yapmaya çalışıyordum çünkü onu ve bal dudaklarını hissetmek istiyordum.
Jeon jungkook
Taehyung un anı hareketiyle kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyordu.
Kocaman elleri dudaklarımı bulduğunda dilediğim tek şey zamanın durmasıydı. O da benim gibi mi düşünüyordu bilmiyorum ama içimden gelen ses onun dudaklarına yapışmamı söylüyordu , ancak kendime hakim olmak zorundaydım.
Her ne kadar istemesemde.
Taehyung'tan
Bana şaşkın şaşkın tıpkı bir tavşan gibi bakıyordu, gözleri yine yıldız gibi parlıyor, yanakları kızarıyordu.
O sırada onu öpmebilmek için herşeyimi verirdim ama eğer onu opersem bana karşılık vermez diye düşündüğüm için şimdilik bu düşünceyi içime gömmüştüm.
Ama onun yerine ona sımsıkı sarıldım.
Sarılmama karşılık vermişti, benim onun beline sarılı olan ellerim , onun ise boynuma dolanan küçük elleri bizi tamamlıyordu.
Yazardan'
İkisininde kalbinde kelebekler uçuşuyordu adeta
Jungkook resmen Taehyung a karşılık verdiğine inanmıyordu . Taehyung ise jungkook un ona karşılık vermesine inanamıyordu. İkiside huzurun en âlasını yaşıyordu.
Sarılmakları son bulduğunda istemeyerek de olsa birbirlerinden ayrılmak zorunda kalmışlardı .
Jungkook ikinci kalp krizini geçiriyordu çünkü Taehyung tam giderken ona göz kırparak oradan uzaklaşmıştı...
*****
Helloo herkese merhabaaa napiyorsunuzz
Nasıl buldunuz bölümü çok kısa oldu özür dilerim ama aslında isteğim kısa kısa bir sürü bölüm atmak umarım böyle de hoşunuza gidiyordur.Her neyse opuldunuzz oy vermeyi ve yorumlarınızı eksik etmeyin.😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honey~ | tk
FanfictionGirdiği her ortamda etrafına ışık saçan jungkook ,bir gün okulun koridorunda kriz geçirir ama ona yardım eden tek kişi Taehyung olmuştur semetae ukekook Texting+düz yazı