3

48 6 3
                                    

Arkadaşlar bu bölümleri biz gerçekten yaşamadık bu jungkook un kriz olayları gerçek değil bilgilendirme bitmiştir. 💅

Jeon jungkook

"Gitme..."

Taehyung beni kriz sonrası revire getirmişti geçirdiğim bu krizlerden bıkmıştım gerçekten.

"Neden böyleyim hyung?"

Taehyung bu söylediğime şaşırmış olacak ki şaşkın bir surat ifadesiyle oylece bir bana bir de onun kolunu tutan elime bakiyordu .

Herkesin benden tiksindiği gibi onunda benden iğrendiğini düşündüğüm için hızla elimi ondan çekip duvarları incelemeye başlamıştım .

"Hemen geleceğim ." demişti, tam tahmin ettiğim gibi o da benden iğrendiği için kaçtı.

Yaklaşık 5 dakika sonra yanında hemşireyle gelmişti.

Hemşire ona sırnaşıyordu ve cebine bir kağıt koyduğunu görmüştüm bu görüntüye içiren içe kıskançlıktan çatlarken, göz ucuyla ise taehyung a bakıyordum.

Ama birşey dikkatimi çekmişti Taehyung , ona sırnaşan hemşireye bırak pas vermeyi giz ucuyla bile bakmıyordu.

Hemşirenin tavırlarına sinirlenmiş olacak ki "sırnaşmayı bırak ve jungkook ile ilgilen !" Diye çemkirmişti .

Hemşire surat asmış bur şekilde istemsiz ve umursamaz bir şekilde "neyin var? "diye sormuştu.

Başım ağrıyor ve dönüyor demiştim.

Bir hışımla yanında ki dolaptan rastgele bir ilaç almış ve umursamazca bana uzatmıştı.

Taehyung sinirden kızarmış bir durumdayken hemşireye "ciddi misin?" Bakışı atmıştı

Kadın ise ona göz devirerek az önce aldığı ilacı dolaba geri firlatmis , dolabı biraz karıştırarak sonunda bir kutu hap çıkarmıştı. Yine umursamazca bir tavır ile "günde 3 kez aç karna içeceksin" demişti.

Onaylar bir şekilde baş sallarken , Taehyung hızla kadının elinde ki ilacı çekip almıştı.

Kadın başımızdan ayrılmayınca bu sefer ben net bir şekilde "çıkabilirsiniz ." Demiştim bu dediğim hemşireyi kızdırırken , Taehyung un yuzune bir sırıtış eklemişti.

Kadın söylene söylene odadan çıkmıştı, biz de odada yalnız kalmıştık.

Şimdi ise ortam daha çok geriliyordu çünkü Taehyung beklenmedik bir şekilde birden yüzünü yüzüme yaklaştırmış bir elini belime sıkıca dolanırken diğer eli ise bacaklarımı sarmış , nefesi tenime çarpıyordu.

*********

Reklam arasııı hfhshfhshchd
En heyecanlı yerinde bölmek istedim çünkü neden olmasın?
Sizce bir Kiss gelir mi daha doğrusu gelsin mi 😽😽
Bir sonraki bölümde görüşürüz
Ve oy verin lütfen 🥺

Opuldunuzzz 😚

honey~ | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin