Частина 1

79 3 0
                                    

🌄🌄🌄
За день до події

Татусь:
Чонгук-і, заїдеш до мене на роботу після занять

Юнгі тягнеться через стіл, щоб заглянути у телефон друга. До цього вони весело обговорювали минувші події. Жартували один над одним. Чонгук знову розказував йому, як позбувся чергового нахабу. А тепер сидить дивиться в телефон. Лице його при цьому висвітлює не найкращі емоції. Можна подумати, що йому знову колишній написав або сказали, що потрібно спроектувати, зробити і презентувати будинок за три дні. Одним словом це мішанина дратування, розчарування та відчаю.

Зрештою він може тільки здогадуватися.

– Чонгуку, на що ти так дивишся? - запитує блондин, тому що сидіти і чекати вже немає терпіння.

Шатен нічого не каже, але очі від телефону відводить. Смартфон кладе на стіл, а в руки бере недопитий ще теплий капучино. Юнгі весь час дивиться на нього з очікуванням відповіді, але її немає.

– Ну, скажи, - клянчить старший. 

– Нічого особливого, - відповідає коротко. Юнгі здогадується, що це все.  Але тільки відкриває рота, щоб запитати, Чонгук його перебиває. - Тато написав.

– Щось сталося? - запитує Юнгі у розпачі. Наскільки він знає, Чонгук з батьками чудово ладнає. Тому це не може бути сварка. Добре, можливо його батько може гніватися через учорашнє. Але пише Інсон-хьон.

– Та ні, - зітхає хлопець розчаровано,  -  це повинна бути розмова про нового охоронця, - пояснює хлопець, зачесуючи  волоссям назад. Гривка відросла так, що лізе в очі і бажано було би піти підстригтися, але не хочеться. Взагалі міркує може відростити? – Я просто не в захваті від цієї ідеї і їхати туди зовсім не хочу.

– Чонгуку, я чесно не розумію, – хмуриться Юнгі, дивлячись на те, як друг мішає трубочкой напій, щоб відволіктися, – хіба це погано, коли тобі наймають охоронців? Твій батько переймаються щодо твоєї безпеки.

– Я не проти, коли він турбується, але не хочу через це терпіти охоронців, які лізуть не у свої справи, коли їх не просять.

– Гук, але ж не всі такі…

– Можливо, але я в це тепер не вірю. Приблизно з того моменту, коли бачу обличчя тих людей, – жестикулює свою мову рукою перед обличчям. –  Юнгі, розумієш, майже кожен чоловік якого батько наймає, через тиждень починає стукати на мене. Там оцінку погану заробив, – це буває рідко, тому що йому подобається навчання. Він вчасно все здає і відвідує кожну пару. Його більшість викладачів ставлять у приклад. – Там побився з альфою. Не важливо, що той першим до мене поліз, бо я ж омега, яка повинна терпіти ці знущання мовчки, – в університеті така ситуація сталася тільки один єдиний раз і то все добре обійшлося. Більшості таке відбувалося в старшій школі. Зараз до нього вже ніхто не лізе після того, як він одному вискочці носа зламав. – Так робить приблизно відсотків вісімдесят.

See you againWhere stories live. Discover now