*****
Ранок розпочався не дуже.
Техьон мружиться, щоб сонце перестало світити йому в обличчя. Альфа відвертає його вбік, торкаючись губами чогось м'якого. Хмуриться, не в змозі згадати. Тягне руку доверху і ледь не стогне через те, що та затікла.
А потім окремі частинки його мозку розуміють, що недалеко, зовсім поряд пахне зефіром.
Техьон повертається боком, повністю ігнорує заніміння у руці і сильніше притискає омегу до себе. Чонгук тихенько зітхає, водить носом біля ключиць і підсовується ближче, обіймаючи поперек плеча.
Кім приховує усмішку в густому волоссі. Воно трохи сплуталось, адже відросло вже довге. А ще пахло приємно: не надто солодко, не надто задимлювало природній аромат.
Старший скидає ковдру донизу. Спати вдвох, щільно притиснувшись один до одного, гаряче. Хотілося б ще вікно відкрити, але для того треба піднятися з ліжка. Він не може вилізти – не хоче цього робити. Чонгук так його обіймає. Омега нужденний та теплий. Притулився щільно, обдуваючи шкіру шиї гарячим повітрям. Закинув на альфу ногу і виглядає цілком задоволено.
Хоч після того випадку вночі – після чонгукового кошмару – вони вже кілька разів спали в одній кімнаті, хоч Техьон вже вдруге прокидається саме так, йому незвично.
Відчувати чиюсь присутність поряд з собою. Чути тише дихання поряд. Те, що тебе хтось так міцно обіймає дивно, коли стільки років спав сам. Не рахуються ночівлі у друзів, у брата.
Вони також обіймались, спали поряд, але не лежали так близько.
Техьон багато думав. Він давно вже прийняв ситуацію, однак все одно боїться.
Що як він розчарує Чонгука? Що як в них не вийде побудувати довірливі стосунки і це лиш тимчасово? Істинність не дає гарантії на довге щасливе життя.
А ще він боїться і невпевнений чому не зрозумів одразу, що перед ним той, кого він стільки років шукав?
Охоронець напружено завмирає, коли Чонгук підсовується під саму шкіру, чесно, треться лобом і голосно видихає.
Воно й не дивно. Після тої кількості, що Чонгук вчора випив, голова боліти буде сильно. Такий вчинок трохи імпульсивний та дурний, але Техьон не буде нагадувати та нарікати на це, адже сам не ангел.
ВИ ЧИТАЄТЕ
See you again
Humor- Ти не хочеш, щоб за тобою стежили охоронці, - тлумачить чоловік та отримує в'яле позитивне кивання, - тоді давай домовимось: якщо цей не пропрацює й місяця, я більше ніколи їх тобі наймати не буду. - Тиждень, - торгується Чонгук. - Три тижні. ...