частина 7

64 4 0
                                    

  – Те, якби ти мені платив за кожну свою просьбу, я б став мільйонером, – потягується Мунсік в кріслі, розминаючи шию. – Джихан свідок, – киває головою на свою дочку, яка декілька хвилин назад перебралася на коліна до дядька. – Таткові не доводилося б стільки сидіти за комп'ютером, – воркує він до дитини.

  – Хьон, перестань, га, – благає Техьон, непомітно закотивши очі вкотре. Його старшому брату тільки заїкнись про допомогу, так він починає.

  Але це він так жартує.

  Мунсік не сидів би по десять годин перед монітором, якби йому платили погану заробітну плату.

  – Замість грошей я приходжу до вас приглядати за Джихан. Іноді дивуюсь, як Суйон її на тебе лишає.

  – Я вмію доглядати за своєю донькою, – заперечує омега та вчасно виставляє руку перед Техьоном, коли той хоче щось сказати, і додає: – Але мені іноді треба лишня рука.

  – Бачу, – хмикає.

  Мунсік любить свою дочку, турбується, але часно запрацьовується. Він може так зосередитися, що помітить голод дитини тільки тоді, коли вона заплаче.

  – Добре, не починай, – махає на нього рукою старший і, провівши рукою по волоссю дочки, повертається до монітора. – Просто в мене багато роботи. Не бачиш, що спеціально возик біля себе поставив? – показує він рукою на маленьку колиску недалеко від столу. – А ти ще тут до всього.

  – Тобто я ще й винен, – цокає і відкидається на спинку стільця, підтягуючи племінницю ближче. Дитина взагалі сьогодні спокійна: сидить на колінах, спершись на Техьона, і грається його браслетами на зап'ясті. – Дискримінація молодших дітей.

  – Ой, мав би звикнути, – дерзить Мунсік. – Тебе з дитинства дискримінують, – додає він і відвертається до монітора, усміхнувшись. Але вже через секунду розуміє, що сказав зовсім не те, що хотів.

  В жодному разі  зачепити болючу тему знову не хочеться.

  Омега збентежено відводить очі від екрану і повільно повертається до брата, помічаючи на лиці, ледь стриману, усмішку.

  – Не поняв, бл… – голосно хлопає по губах, адже не хоче потім отримати від дружини за те, що навчив Джихан не відповідним словам.

  А молодший хлопець не стримується і голосно сміється з нього. Ніби тільки-но Мунсік не образив його, а анекдот розказав. 

See you againWhere stories live. Discover now