- Дідько, запізнююсь! - Чонгук жахається, глянувши на годинник. Ще швидше намагається впихнути усі блокноти і посібники в портфель.
- Так, а лінійка де? - ця - його улюблена, бо за допомогою неї завжди виходять чіткі ескізи. Поки не знайде з хати не піде, ви що!
- О, знайшов. Коли ти під стіл впала? - лунає риторичне питання. Мабуть, коли пізно вночі доробляв проект, не помітив як та впала.Юнак підходить до дверей, часу майже не залишається. Він дивиться на ватман у своїй руці і ляскає себе по лобі, повертаючись по спеціальний чохол. Потрібний предмет незмінно лежить на ліжку, Чонгук підбігає, хапає його і на ходу всовує усі листи всередину. Юнак взуває улюблені білі кросівки, бере ключі від машини з тумби та ледве встигає відкрити двері, коли випадково в когось врізається.
Брюнет приблизно його віку, може трохи старший, ловить, тримаючи за плечі і не дозволяє їм двом повалитися на землю. Альфа. Новий охоронець.
Він допомагає стати на місце, привітно посміхається, щоб напевно не здатися надто серйозним. Чонгук оглядає його недовго. На перший погляд нічим не відрізняється від усіх інших. Такий самий костюм, зачіска, з часом напевно і характер проявиться.
Трясця! Час!! Він же ж запізнюється!!!
- Вибачте, але я дуже запізнююсь, - поспіхом пояснює та оминає охоронця. - Якщо Вас прислав мій батько, можете почекати тут. Після занять я повертаюсь, - викрикує уже біля воріт гаража, закидаєючи на заднє сидіння всі свої речі, та сідає за кермо.
А брюнет навіть слова сказати не встиг. Альфа здивовано кліпає очима, повернувшись уже до пустого місця. Як це почекати тут? Його ж наймали, щоб слідом ходив, поряд був, допомагати.
І куди воно поїхало?
На телефон вдало приходить смс з адресою навчального закладу. Сухьон просить вибачення за те, що забув її вказати. Техьон декілька разів кліпає, запевнюючи, що адреса потрібна. Це Сеульський політехнічний університет.
Чон Сухьон (робота)
Чонгук навчається на архітектора
Зараз у нього заняття у 8 аудиторії
Потім – у 4.Чонгук? Так цього малого звати?
Кім повертається до машини, на якій приїхав, пальцями розтріпуючи ідеально вкладене волосся, яке зранку спеціально вкладав годину. В офіційному костюмі альфа в університет точно не піде. Він знімає з себе піджак, одягає куртку, що завжди лежить на задньому сидінні. Весна вже настала, але на вулиці досі холодно. Краватку теж прибирає. В кінці, щоб виглядало як студент, розстібає три ґудзики.
ВИ ЧИТАЄТЕ
See you again
Humor- Ти не хочеш, щоб за тобою стежили охоронці, - тлумачить чоловік та отримує в'яле позитивне кивання, - тоді давай домовимось: якщо цей не пропрацює й місяця, я більше ніколи їх тобі наймати не буду. - Тиждень, - торгується Чонгук. - Три тижні. ...