Понеділок – це день, який Чонгук ненавидить найбільше. По-перше, йому на першу пару, а наступне – перевірити всі пункти, які йому загнув Юнгі.
Він три дні успішно ігнорував хлопця і треба брати нарешті себе в руки, бо так продовжуватися не може. Або він переконається, що нарешті дочекався, або він невдаха.
Та схоже сьогодні доля проти нього. Брюнета не було ні на першій парі, ні на наступній.
– Ну чому, коли я наважився, його немає? – скиглить Чонгук, перемішуючи каву трубочкою.
– Можливо в нього термінові справи, – заспокоює блондин.
– Які? – хмикає він. – боже, я не знаю, що зі мною коїться? Я веду себе, як істеричка. А якщо я помилився...
– Так, блять, – перебиває на півслові. – Носа вище, думки – на хуй. Заїбав. Або нічого не перевіряєш і мовчиш, або перевіряєш і тоді, прошу, жалійся, – Юнгі замовкає. Можливо, він перегнув. Чонгук боїться помилитися це очевидно. І його страхи оправдані. – Я знаю, що це важливо, але цього разу віримо фактам, а не словам.
– Факти, а не слова, – повторює Чонгук і помічає, що Юнгі знову посміхається. – Слухай, мене лякають твої перепади настрою. Може ти…
– Це квіточки. Твої перепади страшніші, – чується голос з-заду. Чонгук на секунду застигає, а потім повертає голову, щоб переконатися, що не здається і обертається назад.
– Привіт прогульщикам, – вітається Юнгі і дивиться на годинник на своєму
зап'ясті. – Не погано так поспав. Дві пари встиг пропустити.– Я встав ще коли півні не співали. І я не запізнився. Мені треба було з'їздити в одне місце, – відповідає Кім і помічає як Юнгі сміючись кидає погляд на Чонгука. На останнього той, до речі, досі ображений, тому бажання говорити немає. Але хлопець ніби сам розуміє, чи то просто сьогодні везе? Йде, сказавши, що візьме їм їжу в столовій. Дивно що навіть не огризнувся, коли спитав, що альфа хоче. – Що це з ним. Він мене лякає.
– Та, так. Просто забагато думає. Радій, що тепер тебе чіпати не буде.
– Ти маєш рацію. На одну проблему стало менше.
– А що, в тебе якісь проблеми?
– Це не так важливо, – відмахується Кім.
Він знову їздив у офіс через надіслані фото. Вони з Сухьоном довго гадали: хто слідкує за Чонгуком? Зрештою йому було наказано й надалі слідкувати за малим, і тепер, обов'язково, спостерігати чи немає кого підозрілого близько.
ВИ ЧИТАЄТЕ
See you again
Humor- Ти не хочеш, щоб за тобою стежили охоронці, - тлумачить чоловік та отримує в'яле позитивне кивання, - тоді давай домовимось: якщо цей не пропрацює й місяця, я більше ніколи їх тобі наймати не буду. - Тиждень, - торгується Чонгук. - Три тижні. ...