***
Ранок четверга почався непогано.
Проте не для Техьона.
З самісінького ранку охоронець шукає підступ у всьому, що бачить навколо. Чи то проста зубна щітка, чи то капці біля ліжка.
Потрібно бути обережним. Чонгук не виглядає дружньо настроєним.Спершу Кім перевіряє свій телефон і, дякувати Богу, з ним нічого не сталося. Тапці до підлоги не приклеєні, що дуже вражає. Думав, взує та й одразу на ламінаті лицем опиниться. І до ванної кімнати не добрався. Може хоч зубну пасту підмінив? І тут ні. Вона, як була нестерпно м'ятна, так і залишилася.
Виходить, обійшлося?
Брюнет приймає душ, тому що вчора було лінь навіть піднятися. Вмивається, миє волосся. Помічає в кімнаті фен і це значно полегшить йому життя. Спочатку промокує зайву воду рушником, а потім досушує за допомогою приладу. Чистить зуби і, дивлячись на себе в дзеркало, помічає невелику щетину. От, вчора полінився – сьогодні має додаткову роботу. Росте, як скажена.
Техьон повертається в кімнату по піну, яку забув викласти. Наносить її, розтирає і, поголивши ділянку шкіри, розуміє, що нічого не змінилось. Проводить тричі по одному й тому є місцю, доки не здогадується.
Усе таки Чонгук знайшов з чого почати.
Однак хоч щось настрій підняло. Стало так по-щирому смішно. Дорослий хлопець, вже вищу освіту здобуває, а жарти, як у підлітків з літнього табору.
Гадав на цьому жарти скінчаться, втім, змиваючи піну з лиця, помічає ще один балончик на раковині. Уваги б не звернув, та має надто хороший зір. З одного краю стирчить зайва бумага. Може бути брак, буває. Але, коли живеш в будинку з юним коміком, не буває чогось просто так.
Техьон чіпляє цей краєчок, здираючи бумагу, і переконується в своїйх думках.
Тільки цікаво, Чонгук самотужки постарався, щоб його піна стала вершками?
Подякувати хоча б треба, поснідати гарно може.
В університеті ніхто його невеликої щетини шарахатися не буде. Просто самому незручно так ходити.
Чонгук сидить на кухні й досі чекає початку лаяння. Хоча б одне слово, але на верху тиша. Упевнений, що охоронець повинен був встати вже давно і до цього часу бути на першому поверсі на кухні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
See you again
Humor- Ти не хочеш, щоб за тобою стежили охоронці, - тлумачить чоловік та отримує в'яле позитивне кивання, - тоді давай домовимось: якщо цей не пропрацює й місяця, я більше ніколи їх тобі наймати не буду. - Тиждень, - торгується Чонгук. - Три тижні. ...