Hoofdstuk 5

210 9 0
                                    

POV. CAMERON

*een paar uur later*

Ik hoor de stewardess zeggen dat we gaan landen en dat we onze gordels om moeten doen. Ik doe wat ze zegt. Ik zie dat het broertje van Rosa denk ik Rosa wakker maakt om te zeggen dat we gaan landen, ze is echt schattig als ze slaapt. Als ze wakker is kijk ik haar aan maar ze kijkt niet terug. Ik voel dat we gaan landen, we hebben wat turbelentie maar we landen veilig. Als we geland zijn loop ik zo snel mogelijk naar de boys toe, waarom weet ik niet maar ik ben te zenuwachtig om wat tegen Rosa te zeggen. Als ik bij de boys ben lopen we samen het vliegtuig uit. Ik loop snel door de buis waarom weet ik niet maar ik moet hier weg, ik wil haar graag zien maar ik durf niet waarom idfk, maar als ik mooie meisjes zie word ik zenuwachtig. Ik voel een hand op mijn schouder en draai me om en zie Shawn staan. "waarom loop je zo snel?" Vraagt hij aan mij. "owh sorry" zeg ik. Als we op het vliegtuig zijn staan er allemaal fans, er komen bodygaurd aan rennen om ons veilig naar buiten te bregen, als we buiten staan staat ons busje eral om ons allemaal naar huis te brengen. We gaan snel zitten en het busje gaat rijden. "god wat een drukte" zegt Matt tegen ons. We knikken allemaal. We zijn allemaal denk ik te moe om antwoord te geven. Als eerste word ik naar huis gebracht want ik woon het dichtste bij. Ik zeg de boys nog goodbye en goodnight , en loop dan naar de voordeur. Voor dat ik aan kan bellen word de deur al open getrokken door mijn moeder en ze geeft me een dikke knuffel, ik knuffel terug. "lieverd ik heb je zo gemist zegt ze tegen mij als we uitgeknuffeld zijn. "ik jou ook mam" zeg ik terug en geen haar een kus op haar wang. Ik loop maar binnen en geef me zus nog een dikke knuffel en mijn vader. Ik zei dat ik naar bed ga omdat ik doodmoe ben. Ik loop de trap op en loop naar mijn kamer. "eindelijk weer in mijn eigen bed" zeg ik tegen mezelf terwijl ik uitgeput op mijm bed ga liggen. Ik loop naar mijn badkamer, ik ga nog ff snel douchen denk ik bij mezelf. Ik doe de kraan aan, trek me kleren uit, ga er onderstaan en was me haar en mijn lichaam. Als ik klaar ben droog ik me af, doe ik mijn handdoek om me middel, ik loop me kamer in om mn toilettas te pakken. Als ik hem heb loop ik terug en pak mij tandenborstel en tandpasta eruit en poets mijn tanden, als ik klaar ben loop ik weer terug naar mijn kamer pak een boxer en een sportbroekje en trek het aan. Pak mijn oplader van mijn Iphone, loop naar mijn bed, doe de deken omhoog en ga eronder liggen. Ik kijk nog ff op twitter, gooi er nog ff een tweet uit met 'Finally home, back in my own bed, goodnight people😴'. Check nog even mijn Insta en leg dan mijn telefoon op mijn nachtkastje. Ik ga goed liggen, sluit mijn ogen. Ik probeer te slapen maar lukt niet, ik denk telkends aan Rosa, over hoemooi ze is, gewoon perfect. Ik sluit mijn ogen weer en binnen 10 minuten lig in te slapen.

----

Dit is beetje korter maar heb net ook een groter hoofdstuk beplaatst dus ja. Ik hoop dat jullie het nogsteeds leuk vonden!

Vergeet niet te voten & een comment achter te laten van wat je ervan vond.

Tips zijn ook altijd welkom.

Kuskus mij

I think i love you *camerondallas*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu