Hoofdstuk 8

252 11 1
                                    

Hey, ik ga gewoon alle 2 hun POV's in 1 hoofdstuk doen, dus dat betekend dat er hele lange hoofdstukken komen. In de week van 15 juni heb ik toetsweek, en daar moet ik dus heel goed voor gaan leren want ik moet wel overgaan. Dus dan komen er niet zoveel hoofdstukken aan. Even dat jullie het weten.

POV.ROSA

Ik word wakker door het licht dat door mijn gordijnen schijnt. Ik draai me om en pak mijn telefoon om te kijken hoelaat het is. Ik zie dat het 11am is. Ik schiet recht op om me klaar te maken want Rebecca komt om 1pm. Ik stap mijn bed uit, loop naar mijn kledingkast en haal daar een schone bh en onderbroek aan en een sweater met daarop 'eat a lot sleep a lot' en een licht gebleekt shortje (A/N zie foto). Ik loop naar de badkamer en stap snel onder de douche. Binnen een paar minuten stap ik erweer uit en droog me af, kleed me om, poets mijn tanden, doe mijn haar in een knot en doe nog een beetje mascara op. Ik loop de badkamer uit en loop naar beneden. Ik zie dat iedereen al benenden is en ik loop naar ze toe en geef ze een kus, "mam, Rebecca komt rond 1 pm he nog even dan je het weet" zei ik tegen mijn moeder voordat ik naar de keuken liep om ontbijt te maken. "ja weet ik" hoorde ik mijn moeder nog zeggen. Ik pakte een bord en 2 broodjes en natuurlijk Nutella, want Nutella is bae. Ik smeerde er een dikke laag op en pakte nog een glas met melk en liep de keuken uit, de trap op naar boven, naar mijn kamer. Het was ondertussen al 12 pm. Ik liep naar mijn bureau en zet daar mijn eten neer, ik liep naar mijn bed en pakte mijn Macbook ervan af. Ik deed hem aan en ging op twitter kijken en tweette nog wat met 'goodmorging today @rebecca__ here"(A/N random twitternaam, sorry als dit iemand zijn echte is) Ik keek nog een beetje op insntagram en op Facebook waar ik bijna nooit opzit, 1 keer in de maand ofzo. Ondertussen at ik mijn eten op. Ik pakte mijn telefoon erbij en keek nog wat snapchats. Toen ik daar klaar mee was was het al kwart voor 1. Ik besloot alvast naar bendeden te gaan en wat klaar te maken om mee naar boven te nemen als Rebecca er is. Ik zocht naar mijn oreo's maar ik kon ze niet vinden. Ik liep naar mijn moeder toe en vroeg of de oreos op waren. "ja die zijn op Nino heeft net de laatste opgegeten, je mag zo wel nieuwe halen, en nog meer dingen die je wilt bijvoorbeeld chips of chocolade, kijk maar." ze me moeder tegen mij. Ik knikte en liep weer naar de keuken om te kijken of we tenminste iets lekkers hadden. Niet dus. Ik hoorde de deurbel gaan en liep ernaar toe. Ik deed hem open en Rebecca vloog me om mijn nek. "omg ik ben zo blij dat je bij mij in de klas komt, nu heb ik wel zin in school, ik zal je zo alles vertellen over miijn klas er zit iemand in die wel heel speciaal is"ze Rebecca opgewonden. "hahahaha, ik vind het ook echt super leuk!" ze ik tegen haar terwijl ik haar los liet. "we moeten nnog wel even naar de winkel om wat vreten te halen, ga je mee?" vroeg ik aan haar. "jo is goed"ze ze terug. We liepen nog even naar binnen om wat geld te pakken natuurlijk want zonder kom je nergens. Rebecca zei nog gedag tegen mijn moeder, vader en Nino terwijl ik geld van de eetkamer tafel paktte waar mijn moeder speciaal geld opgelegt om dingen te halen. Ik liep terug en vroeg aan Rebecca of we konden gaan. We zeiden nog doei en liepen toen de deur uit. "nou wat moet je vertellen over je school?"vroeg ik. "nou er zit dus een jongen bij mij in de klas en dat is een jongen van die app vine, je weet wel"zei Rebecca. Ik stond stil. "cameron?"vroeg ik met grote ogen. "ja.. is daar wat mee?" vroeg ze verbaast. "nee nee nee" zei ik snel. Ik vertelde over het verhaal van het vliegtuig en het vliegveld. Rebecca keek me met grote ogen aan. "dus je ziet hem wel zitten?"vroeg Rebecca met zn plaagerig stemmetje. Ik keek naar de grond en schudde zachtjes mijn hoofd. "maar mij ziet hij sowieso niet, weetje hoeveel hij fans hij heeft, die veel knapper zijn dan mij, hij zou mij nooit uitzoeken"zei ik teleurgesteld. "nou dat zien we morgen wel"zei Rebecca met een knipoog. Ondertussen waren we ook al aangekomen bij de supermarkt en liepen we naar binnen. Gelijk door naar de snoep afdeling, we haalden skittels, m&m's , oreos en nog meer lekkere snoep en koekies. We kochten nog 2 zakken cips en we namen nog 2 flessen Arizona green thea mee gewoon omdat het lekker is. We liepen naar de kassa en rekende af. We liepen naar buien en praten nog wat. Binnen 10 minuten kwamen we bij mijn huis aan en gingen we naar binnen, trapte onze schoenen uit, liepen naar de woonkamer met de tassen, ik gaf het geld aan mijn moeder en wenkte dat Rebecca mee moest komen naar boven. We liepen de trap op naar mijn kamer, we gingen op bed zitten en ik pakte mijn Macbook en opende Netflix en zocht PLL op. We waren alletwee evenver met kijken dus dat kwam goed uit. Tussen door aten we lekker veel. we keken ongeveer 6 episodes en toen riep mijn moeder dat we gingen eten. Rebecca ze naar huis ging. Ik liep met haar naar de deur. "ik vond het echt supper gezellig met je, ik ben morgen om 8:30 bij je he?"vroeg ik nog voor de zekerheid. "ja is goed, tot dan" zei ze. Ik gaf haar nog een knuffel en toen liep ze weg. Ik deed de deur dicht en liep naar de eetkamer waar iedereen al aan tafel zat, ik schoof aan en ik ging ook eten. Toen we klaarwaren liep ik naar boven en stapte onde de douche om me even af te spoelen. Ik was snel klaar droogde me af en deed mijn pyama aan en deed mijn haar in een knot en haalde nog mijn make-up eraf en ging toen naar mijn bed. Ik appte mijn moeder dat ik ging slapen ook al was het pas 8:00 pm maar dat maakte me niet uit. Ik deed wekker aan om kwart voor 7. Legte mijn telefoon aan de lader op mijn nachtkastje en draaide me om en naar 10 minuten lag ik te slapen.

POV. CAMERON

ik werd wakker met dikke koppijn en misselijkheid. Ik bleef nog even in bed zitten en stapte toen mijn bed uit naar mijn badkamer. Stapte onder de douche en bleef daar een half uur voor niks staan, waarom? weet ik niet maar ik dacht dat ik me dan wat lekkerder zou voelen. Wat ook wel en beetje was. Ik stapte er onder uit droogte me af estapte weer in mijn pyama, poetste mijn tanden en deed mijn hand een keer door mijn haar heen. Ik liep naar beneden waar ik helemaal duizelig was. Mijn moeder zag het en hielp me naar de bank. Ze pakte een beschuitje voor me en ik at hem rustig op. Ik ben daarna in slaap gevallen op de bank en me moeder maakte me 2 uur later wakker. Me moeder helpt me naar boven zodat ik daar veder kan slapen, ze hielp me in bed. "ga maar lekker slapen, doe maar rustig aan zo kun je morgen weer naar school als je even goed gaat slapen. Bij de tour heb je denk ik ook niet zoveel slaap gehad"ze mijn moeder tegen mij. Ik knikte. Ik was te moe om te andwoorden. "ik maak je wel wakker als ik eten voor je heb, ik breng het dan wel naar boven toe, slaaplekker cam"zei ze en toen liep ze weg. Ik deed mijn ogen dicht en binnnen een paar tellen was ik weer weg.

*een paar uur later*

me moeder maakte me wakker om wat te eten. "hier heb je wat Spaggettie" zei ze en ik nam het aan en zette het op min schoot. 10 minuten later had ik het op en zette het op mijn nachtkasje en pakte mijn telefoon en zette mijn wekker voor school morgen om kwart voor 7. Ik legte mijn telefoon aan de lader en legte hem op mijn nachtkastje. Ik draaide me om en binnen een paar minuten was ik weer weg...

---------------

oke ik weet het, dit hoofdstuk is echt heel saai maar zoveel inspiratie had ik niet. Maar ik beloof dat het volgende hoofstuk wel leuk word. Ik heb ook zin om dat te schrijven, dusja. Ik weet niet waneer die online komt, ik moet leren dusja. BTW dit hoofdstuk heeft 1506 woorden.

Kuskus mijx

I think i love you *camerondallas*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu