POV. ROSA
Vandaag was de dag, we gingen verhuizen, weg uit het hartje van Nederland. Alles hier moet ik nu missen, het aller ergst is dat ik mn beste vriendin Marit moet missen, maar we hebben afgesproken dat ze in de volgende vakantie naar California komt. Ineens komt Nino mijn kamer in rennen "Rosa we gaan zo naar het vliegtuig" zei hij terwijl ik mijn laatste kleine spulletjes in mijn koffer prop. "Ja ik kom zo beneden ga maar vast" zei ik omdat ik nog even alleen wou zijn. "ik ga het hier wel missen" zei ik zacht tegen mezelf. "Rosa! Kom je benden we gaan zo naar schiphol!" hoorde ik mijn moeder roepen. "ik kom eraan mam" riep ik terug. Ik liep naar me koffer en pakte nog even de laatste spulletjes in van mijn handbagagge en liep toen naar benenden. Beneden zat iedereen al te wachten. De hele woonkamer was leeg, raar om het zo te zien. De deurbel ging ik rende gelijk naar de, ik wist wie het was, de persoon die ik hier het meeste ga missen dat is Marit, ik trok ze deur open en knuffelde haar.
POV. Marit
Ik druk op de deurbel en bijna gelijk word de deur open gedaan door een mogool die haar vriendin al zeker 10 jaar al niet geeft gezien. "ik ga je zo erg missen Marit" hoor ik Rosa zachtjes zeggen in mn oor. "Ik jou ook Roos, ik kom in de volgende vakantie langs zoals we afgesproken hadden eh!?" Zeg ik tegen haar. "ja zo wie zo ik kan niet zonder je" zegt Rosa als ze me langzaam loslaat. "Jongens we moeten gaan" hoor ik de vader van Rosa zeggen. We hadden afgesproke dat ik meeging naar schiphol om haar en haar ouders en haar broertje uit te zwaaien. Ik ga naast Rosa zitten in de auto en hoor haar zachtjes snikken en trek haar weer in een knuffel. "Roos we gaan proberen elkedag te bellen of te Facetimen ey" zeg ik tegen haar. "Ja gaan we doen" zegt Rosa nu al blijer.
"Meiden gordels vast we gaan vertrekke n" hoor ik de moeder van Rosa enthousiast zeggen. "Leggo" zeggen Rosa en ik tegelijk. We kijken elkaar aan en krijgen weer een lachbui, god wat ga ik dit kind missen..
——————
Hey guys,
Ik hoop dat jullie het wat vinden
•vote
•comment
• volg mijn social media ;
Twitter: misskdallas_
Instagram: kimbbbelly
Ask.fm: kimb_erly
Snapchat: xkimberlykusje
Kuskus x
JE LEEST
I think i love you *camerondallas*
FanficRosa gaat met haar ouders en haar jongere broertje Nino in California wonen. Daar heeft ze dus echt geen zin in want ze moet haar beste vriendin Marit missen. Ze moet daar helemaal opnieuw beginnen, naar een nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe pl...