Hoofdstuk 9

242 10 3
                                    

Heey guuys,
ik heb toch maar besloten om veder te gaan omdat sommige van jullie dat wouden.

POV CAM

De volgende ochtend word ik wakker door mijn wekker. Ik klik hm uit en draai me om. 'vandaag naar school' zeg ik tegen mezelf. Ik zucht. Ik pak mijn telefoon en check een beetje mn sociaal media. Ik stapte me bed uit en liep naar mn kast en pakte mn kleren voor die dag. Ik loop naar de badkamer en doe de douche aan. Doe mn kleren uit en ga er onder staan. Paar minuten later stap ik eruit en droog me af. Ik doe mijn kleren aan en die mijn haar goed. Ik poets nog even mijn tanden en loop de kamer uit. Ik pak mijn schoenen en doe ze aan, ik pak mn tas en mijn telefoon van mn bed. Ik loop de trap af naar beneden. Me ouders zijn nog niet wakker maar dat maakt ook niks uit. Ik loop naar de keuken om wat eten te maken, vandaag een kom met cereal en melk. Ik nam het mee naar de eetkamer en ging aan tafel zitten en at mijn eten op, ondertussen zat ik een beetje op mn telefoon. Paar minuten later was ik klaar en breng de kom weer weg. Ik trok mn schoenen aan en pakte mn tas en mn autosleutels. Met de auto naar school is ongeveer 5 minuten en lopend 5. Ik wou net de deur achter me dicht doen toen ik erachter kwam dat ik geen geld mee heb om mn eten te kopen op school. Ik loop nog snel ff naar de woonkamer en haal uit een potje 10 dollar. Ik loop weer terug en doe de deur achter me dicht. Nog even op slot doen. Ik loop naar mijn auto toe en doe hem open met mn sleutels. Ik ga er in zitten en rij weg, op weg naar school. "laat de elende maar weer beginnen" zeg ik zuchtend tegen mezelf.

5 minuten later

Ik rij de parkeerplaats op bij school en parkeer mn auto. Ik loop naar mn vrienden toe die ik al vooor de school zag staan, ze wachten vast weer op mij. Ik loop erheen en ondertussen hoor ik van allekanten allemaal meisjes fluisteren over mij. Ik loop door naar de jongens en doe de handshake en daarna nog de brohug. Mijn vrienden groep bestaat uit:
Nash, Matthew of tewijl Matt, Carter, Aaron, Jack J, Jack G, Taylor en Shawn. We praten nog een beetje over hoe vet de MAGCON TOUR was. " he ik denk dat we maar beter alvast naar binnen kunnen gaan"zegt Matt. We stemmen allemaal in en lopen de school in. "laat het drama maar weer beginnen" hoor ik Nash fluisteren zo zacht dat ik het alleen kan horen. Ik knik en loop door. Als we een paar stappen binnen hebben gezegt beginnen er gelijk mensen te schreeuwen en te wijzen naar ons. We negeren het alllemaal een beetje maar we lachen wel naar ze. We lopen allemaal naar onze kluisjes om onze spullen te pakken voor onze lessen die we hebben. Jammer genoeg zitten we niet met de hele SQUAD in een klas. Ik zit bij Nash, Matt, Taylor en Jack G in de klas en Jack J, Aaron, Shawn en Carter zitten in een klas samen. We nemen afscheid van elkaar en lopen met zn 5en naar de les. De eerste les is Wiskunde. Ik loop direcht als ik de klas binnenkom naar achteren en ga dan zitten. Nash komt naast me zitten. Gedurende les let ik niet echt op. ' Gast denk je nog steeds aan haar?' vraagt Nash. Ik knik en kijk weer weg, hopen dat de dag snel overgaat.

De tweede pauze.

Ei..de..lijk klaar me biologie. We lopen naar we kantine en lopen naar de vaste tafel die we al hebben sinds dat we hier op school kwamen. De andere zitten er al. ' ik ga even eten halen wie gaat er mee ?' vraag ik aan de jongens. ' ik moet ook nog halen ik heb geen eten meegenomen' zegt Jack J. We lopen samen naar de plaaats waar je eten kan halen. ( je moet je nu dus ook echt voorstellen dat je in een ameikaanse film zit weet je wel) We pakken een dienblad en pakkken alles wat we willen hebben. Dan kijk ik rechts van me en dan zie ik haar staan. Met haar mooie bruine haren. Ik blijf haar aan staren totdat ze zich omdraait omdat haar vriendin waarschijnlijk heeft gezegt dat er iemand naar haar aan het staren was. ze keek me recht in de ogen aan en vroeg " wat is er, waarom staar je zo?". "Rosa toch? " vraag ik haar  met een vragende blik. "euhm... ja hoe ken je mij?" ze keek me vragend aan. Van binnen ging ik helemaal door het dolle, ik had haar eindelijk gevonden! " ken je me niet meer?" zei ik. "Nee, waarvan moet ik je kennen?" zeize terwijl ze haar handen over elkaar doet. "ik zal je wat hints geven" zei ik. "oke..." zei ze niet begrijpend. "vliegtuig, vliegveld, california, toen ik vroeg hoe hett met je ging" zei ik hopend, hopend dat ze zou weten wie ik was. Ik zie haar lachen. God wat heeft ze een mooie lach. Ik lach terug. "nu ken iik je weer, Cameron toch?" vroeg ze. "Ja klopt" antwoorde ik terug nog steeds lachend omdat ik gewoon blij ben dat ik haar heb gevonden endat ze nog wel eens bij mij ook school zit. "nou leuk je weer gezien te hebe" zei ze met een lach en toen liep ze weg. Ze keek nog even om en glimlachte naar mij. Ik kon mijn glimlach niet onderdrukken en glimlachte terug. Ik draaide me om om veder mijn eten te pakken want dat was ik helemaal vergeten. Net toen ik bij de kassa kwam ging de bel. "fijn" zei ik zacht tegen mezelf. Ik liep terug naar de tafel en pakte mijn tas. De jongens vraagde waar ik zo lang bleef, Jack J was al lang weggegaan vanmij omdat hij vond dat het te lang duurde. Ik  andwoorde dat ik met iemand aan het praten was en liep toen naar de les. Engels was de les en we liepen naar binnen en gingen op onze plaats zitten. Ik vertelde Nash nog over Rosa en hij zei dat hij blij voor mij was.

na schooltijd
Ik zeg de jongens nog gedag en ga dan mijn auto toe. Ik pak mn sleutel en maak hem open, ik ga erin zitten en rij weg.
Onderweg naar huis kom ik Rosa tegen met Rebecca. Ik hoorde ook van iemand dat Nash wel een oogje op haar had en andersom dus misschien moet ik hun even gaan koppelen. Ik kijk nog in de achteuitkijkspiegel en zie dat ze naar mn auto wijst en glimlacht. Shit ze heeft me dus gezien. Als ik thuis aan kom is eer niemand thuis. Mijn ouders zijn naar het werk en mijn zus Sierra zit vast weer ergens bij een vriendin. Ik heb geen zin om eten te koken dus ik bestel maar een pizza hawaii. 20 minuten later komt de pizza bezorgen en ik geef hm zn geld. Ik eet mn pizza op en ga tv kijken. ME ouders en zus zijn ondertussen ook al thuisgekomen. Ik kijk ng met hun tv en praat een beetje met ze. Later ga ik naar boven en maakme klaar voor de nacht. Ik ga in bedliggen en pak mijn telefoon en check nog ff mn sociaal media en zet mn wekker nog even. Ik leg mn telefoon naast me neer en ga slapen.

Ik ben weer begonnen me het boek naar weetikweel hoelang.
Als jullie het lleuk vonden moet je ff commenten en voten zodat ik weet dat jullie het leuk vinden, Dan blijf ik doorschrijven.

<3

Btw ik heb een nieuwe cover gemaakt omdat ik die oude niet meer zo leuk vond. (zie plaatje)

I think i love you *camerondallas*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu