Hey, nog even voor de duidelijkheid, ik post dus 2 hoodstukken van alletwee hun POV's over de zelfde dag. Ik hoop dat jullie het snappen, ik kan het niet echt uitleggen. Maar deze POV van Cameron is de dag dat Rosa naar haar buren ging zegmaar. Of moet ik in 1 hoofdstuk alletwee de POV's doen? Laat het me dan even weten aub. Zoals ik in het vorige hoofdstuk ook al zei is dat ik voor Cam niet zoveel inpiratie heb, maar ik probeer het wel. Nou LEGGO...----------------
POV. Cameron
Ik werd wakker door mijn wekker, zover ik mij kon herinderen had ik geen wekker gezet gisterenavond. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 6 am is. Ik zucht, Vergeten mijn wekker uit te zetten van de MagconTour. Ik zet hm uit en ik draai me weer om. Ik doe mijn ogen dicht en ik probeer weer te slapen, wat dus niet lukt. Ik besluit mijn Macbook te pakken en maar wat Youtube videos te gaan kijken. Ik zie dat Nash een nieuwe video heeft geupload van de MagconTour, ik klik erop en ik lach me helemaal stuk om de grappige stukjes die erin zitten. Veder kijk ik nog wat naar Kian&Jc die nog een nieuwe video hebben geupload. Ik kijk nog een paar filmpjes en besluit dan maar uit bed te gaan om me klaar te maken voor de dag. Ik loop naar mijn koffer en neem hem mee naar mijn kledingkast. Ik leg alles weer netjes neer en pak mijn kleren voor vandaag wat bestaat uit een spijkere driekwart jongens kortebroek als je snapt wat ik bedoel en een simper wit t-shirt, Ik pak asl laatste nog even mijn witte hoge allstars en een schone boxer en loop dan naar de badkamer. Ik doe de kraan aan, ga eronnder staan, ik zing altijd onder de douche dus ja dat doe ik nu dus ook. Ik zing Aftertaste van Shawn gewoon omdat het een geweldig liedje is. Als ik daar ook klaar mee ben loop ik de douche uit en droog me af. Doe me kleren aan , poets me tanden, en doe mijn haar. Ik zucht een keer diep als het niet wilt zitten. "overmorgen alweer school" zeg ik zacht tegen mezelf. Ik loop de badkamer uit en pak mijn Iphone, ik kijk hoelaat het is en zie dat het al 8 am is. Ik loop de trap af, iedereen slaapt dus nog. Ik loop direct naar de keuken om ontbijt te maken. Ik pak een pan en 2 eieren en wat plakjes bacon. Ik zet de pan op het vuur en doe er wat boter in, breek de eieren en doe er als laaste nog 2 plakjes bacon op. Ik pak eem bord als het klaar is met 2 broodjes erop. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten, ik doe de tv aan en zet MTV op, ik pak mijn telefoon er bij en open twitter. Ik gooi er een tweet uit met 'Goodmorning guys, have a nice day'. Ik kijk nog ff door mijn tijdline en zie dat Nash ook al wakker is. Ik sluit Twittere en open Facetime. Ik klik op zijn naam. Verassend genoeg neemt hij heel snel op.
*facetime gesprek met Nash. N= Nash C=Cameron*
N= hey bro waddup
C= hey hoe gaat het?
N= goed met jou?
C= gaat wel
N= wat dan? denk je nog steeds aan dat meisje?
C=ja.. ze is gewoon anders dan andere meisjes, en ze is denk ik ook geen dan, toen ik naast haar ging zitten in het vliegtuig ded ze heel cool.
N= zoek haar op, je weet toch hoe ze heet?
C= ja ze heet Rosa. maar hoe moet ik haar zoeken dan? Beter kom je vamiddag hier heen, dan kun je me ff helpen.
N= jo is goed, hoelaat?
C= maakt niet echt uit , je kan zo al komen, ik ben toch al wakker dus. iedereen slaapt hier nog wel maar dan gaan we wel bij het zwembad zitten, het is toch mooi weer dus ja.
N= is goed ben er obver 2 uurtjes, latuur
C= latuur
*einde facetime gesprek*
JE LEEST
I think i love you *camerondallas*
أدب الهواةRosa gaat met haar ouders en haar jongere broertje Nino in California wonen. Daar heeft ze dus echt geen zin in want ze moet haar beste vriendin Marit missen. Ze moet daar helemaal opnieuw beginnen, naar een nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe pl...