*paar uur later*
POV. ROSA
Ik word wakker gemaakt door mijn broertje die naast me zit dat we gaan landen en dat we onze gordels om moeten doen. Ik doe wat hij zegt en ik voel dat we gaan landen. We hebben wat turbelentie maar we komen veilig op de grond aan. Ik sta op en pak mijn handbagage en pak mijn broertjes hand. Cameron was al weg. "Ik vind het echt een super leuke jongen maar met als die fans ziet hij mik vast niet staan" zeg ik in mezelf. ik schut de gedachten van me af en loop met mijn ouders en broertje het vliegtuig uit, door de buis, naar het vliegveld. We pakken onze koffers en lopen naar buiten. Mijn vader houd een taxi aan en we stappen in. Hij geeft het adres door en we gaan rijden. Ik ben echt doodmoe omdat het hier ongeveer 6 uur tijdverschil is, best wel irritand. De taxi stopt en we staan voor een super groot huis. Mijn moeder betaald te taxi die dan weer wegrijd. Mijn vader doet de deur open en we staan in een super grote gang. Ik kijk mijn ogen uit. "serieus is dit ons huis?!" Vraag ik aan mijn ouders. "ja schat, mooi he?" Zegt me moeder terwijl ze me een knuffel geeft. "ongeloofelijk" zeg ik terug met een verbaast gezicht. "Mam, mag ik een kamer uitzoeken?" Vraag ik aan mij moeder. "je kamer is al ingericht, ga maar kijken of je het wat vind, jij ook Nino" zegt mijn moeder tegen ons. Ik loop, ren eigelijk samen met mijn broertje de trap op. Ik doe de eerste kamer deur van links open maar daar zie ik de kamer van mijn ouders, ik doe doe deur weer dicht en loop naar de overkant. Ik doe de deur open en ik denk dat dit wel mijn kamer is. Ik loop naar binnen, "wauw het is zo mooi" zeg ik zachtjes tegen mezelf. (A/N de kamer op de foto is dus haar kamer.) Ik plof op mijn bed en zo blijf ik ongeveer vijf minuten liggen. Ik pak mijn Iphone erbij en kijk een beetje op twitter, ik tweet een tweet met dat ik aangekomen ben in California. Ik kijk nog even mijn Instagram en Snapchat en plaats nog een foto op Mijn Story. Ik sta op van mijn bed en loop naar een deur en doe hem open en zie een grote badkamer met een bad, douch, wc rn natuurlijk een wasbak met een grote spiegel. Ik loop de badkamer weer uit en doe een andere deur open en die daar een super grote inloopkast. "hier passen wel al mijn kleren in" zeg ik lachend tegen mezelf. Ik trap mijn Nikes uit en loop naar mijn broertjes kamer die naast mij zit. "Hey Nino, mooie kamer heb je" zeg ik tegen hem terwij ik naar zijn bed toe loop en er op ga zitten. "dankje zus, mag ik joun kamer ook zo zien" vraag hij met zij schattige stem. "natuurlijk, kom maar mee" zeg ik tegen hem terwijl ik hem optil en naar mijn kamer loop. "jij hebt ook een mooie kamer zus" zegt Nino tegen mij. "dankje Nin, ga je mee naar beneden onze koffers pakken?" Vraag ik aan hem. Hij knikt en we lopen samen naar beneden. Als we benden zijn loopt me broertje gelijk naar de woonkamer waar mijn ouders zitten. Ik loop eerst nog even naar de hal om mijn koffer te pakken die ik daar neer had gezet. Ik rol hem mee naar de woonkamer. "mam pap ik ga slapen ik ben heel moe" zeg ik tegen ze. "is goed lieverd ga maar slapen, pak morgen je spullen maar uit" zegt me moeder als ik haar een kus geef "weltrusten" zegt me vader als ik hem ook een kus op de wang geef. Ik loop naar Nino toe en geef hem ook een knuffel en een kus en ik wens hem ook weltrusten. "Ik breng Nino ook naar bed" hoor ik mijn moeder zeggen als ik de trap op loop met mijn koffer. Ik loop naar mijn kamer en pak mijn handbagage tas rn haal daar mijn toilettas uit, ik loop naar de badkamer en haal mijn make-up eraf, poets mijn tanden, douchen doe ik morgen ochtend wel ben ik nu te moe voor. Ik loop naar de wc en doe nog ff me boehoefte want anders moet ik vanacht me bed weer uit zoals altijd. Daarna loop ik maar mijn koffer en haal mijn pyama eruit die ik expres bovenop had gelegt, die bestaat uit een kort sportbroekje en een simpel t-shirtje. Ik loop naar mijn bed, doe de deken omhoog ga eronder liggen en pak mijn Iphone er nog even bij en check voor de laatste keer nog even mijn social media, op twitter plaats ik nog een tweet met Gooodnight Lovies ❤️. En sluit dat dan ook af. "Godver, oplader vergeten" zucht ik en loop weer mijn bed uit om mijn oplader te pakken. Als ik heb loop ik weer terug. Ik doe mijn telefoon aan mijn lader en leg hem op mij nachtkastje. Ik doe mijn ogen dicht, zo lig ik voor een tijdje maar ik kom maar niet in slaap. Komt vast omdat ik nog de tijd gewend ben in Nederland en daar is het nu ongeveer middag. Ook denk ik de heletijd aan die geweldige jongen van het vliegtuig Cameron. Ik open twitter en zoek naar "Cameron" al gelijk komt zijn twitter inbeeld. Ik kijk naar zijn volgers, "godnondeju 4.7m volgers ziek veel" zeg ik zacht tegen mezelf. Ik besluit hem te volgen, er staat een linkje in zn bio naar denk ik zijn Youtube Channel. Ook al zoveel abonees, ik aboneer daar ook op. Ik kijk een beetje tussen zijn videos en zie daar 2 music videos en klik op een genaamd 'She Bad' ik luister hem en ik ben helemaal verliefd op zijn stem op alles gewoon. Ik klik op de andere genaamd 'All I Want' ft Daniel Skye (A/N eigelijk is het ft Cameron Dallas maar dat maakt niet uit, ik luister deze nu ook terwijl ik dit schrijf maar oke niet belangrijk) oke, hun kunnen zingen en dan ook nog goed. Ik voel me net zn stalker haha. Als ik hem heb afgeluisterd sluit ik Youtube af en leg me telefoon weer op mijn nachtkasje, sluit mijn ogen en binnen een paar minuten slaap ik.
--------------
Ik hoop dat jullie het leuk een leuk boek vinden zoja vote&comment dan weet ik dat ik veder moet schrijven.Kuskus mijx
Btw dit hoofstuk heeft 1134 worden dus best wel lang vind ikzelf , en ik heb 60 reads het is misschien niet super veel maar ik ben er super blij mee! Bedankt allemaal voor het lezen❤️
JE LEEST
I think i love you *camerondallas*
Hayran KurguRosa gaat met haar ouders en haar jongere broertje Nino in California wonen. Daar heeft ze dus echt geen zin in want ze moet haar beste vriendin Marit missen. Ze moet daar helemaal opnieuw beginnen, naar een nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe pl...