YENİÇERİ

2.7K 91 33
                                    

(Yeniçeri)
DC Comics'i bu konuda tebrik ediyorum.Türk bir Karakter yarattıkları için.Üzücü bir şey de şu ki Yeniçeri'nin sadece 1 adet çizgiromanı var.

GERÇEK ADI:Selma TOLON

DÜŞMANLARI: General Anka KAZIM,İblis,Zombiler.

ÖZELLİKLERİ: Yeniçeri'nin süper güçleri, büyü yapabilmesi, uçması ve çok kuvvetli olması.Tabi birde Kanuni Sultan Süleyman'a ait olan bir kılıcı var.O büyüleride zaten Merlin'in büyü kitabı sayesinde yapabiliyor.

HAYATI:Selma TOLON Stanford'dan mezun olmus genç bir doktor kızımızdır.
17 ağustos 1999 depreminde kurtarma çalışmaları sırasında bir aileyi kurtarmak icin yıkılmak üzere olan bir apartmana girer, aileyi kurtarır fakat apartman Selma'nın üzerine çöker, bir anda kendisini bir mağarada bulur. bu mağarada kendisine özel güçler veren kanuni sultan suleyman'in sihirli kilicini bulur ve de büyücü Merlin'in büyü kitabını bulur. Malatya'da yaşayan Anka KAZIM Türkiye'yi dine dayalı bir düzenle yönetebilmek için darbe yapmak istiyordur.Bunun içinde iblisten(şeytan) yardım alır.İblisin olaya el atmasıyla Türkiye'nin her yerinden zombiler çıkıp etrafı yakıp yıkmaya başlarlar(Bu zombiler eski Osmanlı askerlerleri).Yeniçeri zorda olsa zombilerle tek başına savaşır.Anka KAZIM televizyona çıkıp "Türkiye yerle bir oldu yeni bir çağ başladı. " der.Bunu duyan adalet birliği üyelerinden (Batman,Wonderwoman,Green Lantern, Martian Manhunter,Aquaman) Türkiye'ye gelirler.Yeniçeriyle tanışıp ona yardım etmeye başlarlar.Yakaladıkları bir askeri sorguladıklarında Anka KAZIM'ın Batman'da olduğu ortaya çıkar.Adalet birliği üyeleri ilk önce adamın ne dediğini anlamazlar.Selma TOLON "Batman sadece bir kahraman adı değil" diye açıklama yapar.Adalet birliği üyeleri ve Yeniçeri Batman'a giderler. Batman'a geldiklerinde İblisin bir Cami'de Anka KAZIM'ı ele geçirdiği anlaşılır.İblis Selma TOLON'a intihar edip kendisini kurban ederse masumları öldürmeyi bırakıcağını söyler.Yeniçeri çaresiz kabul eder.İblis Selma TOLON'un bedenine girer.Yeniçeri tam kendini iblisle beraber öldürücekken Batman Allah'a secde etmesini önerir(Arkadaşlar size biraz garip gelebilir ama çizgiromanında yazanlar bunlar.).Yeniçeri bu tavsiyeye uyup Camide secde eder.Bu şekilde İblis ve ordusu yok olur.Bu arada Aquaman Selma TOLON'a aşık olur. Batman Yeniçeri'ye kendi takımına katılmasını teklif eder.Fakat Selma TOLON "Önce vatanım" diyerek ülkesinde kalmayı tercih eder.

DC COMICS KARAKTERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin