İyi okumalar :)
Zalim hocalar ilk derse matematik koymuşlar.Hayır neden biz? Neden ilk ders? Neden ilk dershane günü ilk ders matematik? Başka gün mü bulamadınız hocam?!
Matematik dersinden beynimde horon tepen filler yüzünden hiçbir halt anlamadım.Yine.
Dersin kalan 15 dakikasını kafamı sıraya koyarak geçirdim.Çok sevdiğim (!) matematik hocam geçen sene dersini çok fazla kaynattığımız için Ayberk'i ve Tuana'yı ayrı köşelere beni de ayrı bir köşeye oturtmuştu.
Zil çaldığında derin bir nefes verdim.Hocaya 'seninle sonra görüşücez zalım karı' -o bakış nasıl bir bakış bende bilmiyorum- bakışı atıp kantine doğru ilerlemeye başladık.
Yürürken koridordaki insanları incelemeye başladım.Herzaman böyle yapardım.İnsanları incelemek hoşuma gidiyor.Kendimdeki kusurları görmek,onlardaki güzel şeyleri görmek yada onların kusurlarını görmek herkese garip gelsede bana iyi geliyor.Aslında kimsenin kusurları yoktur.Kusur,insanların kafasından uydurduğu saçma şeylerden biri.Kimsenin kusuru yoktur,varsa bile o kusur bana göre o kişiye verilen ayrıcalıklı bir özelliktir.
Düşüncelerimden sıyrılıp kantindeki boş masaya oturdum.Ayberk''Gençler ben kendime ice tea alıcam birşey isteyen var mı?''Tuana ''bana kola'' ben ''bana da ice tea'' dedim.
Tuana yazın yapıklarını anlattıktan sonra tanıştığı yakışıklı çocukları anlatırken ben sadece gülümseyip kafa sallıyordum.Erkekler ilgimi çekmiyor çünkü.Erkekler ilgimi çekmiyor derken erkek konusundan bahsettim.Yani lez değilim ama insanların seçimlerine saygı duyarım.
Tuanayla sohbetimizi bitirdiğimiz sırada, kantin sırasının önünden bağırış sesleri gelmeye başladı.Hışımla masadan kalkıp sıranın önüne doğru ilerlemeye başladık çünkü Ayberk'in sesi de geliyordu.İlk günden kavga mı olur Ayberk!
Kalabalığı yararak Ayberk'in ve kavga ettiği kişinin...OHA koca bir OHA.Ayberk'in kavga ettiği kişi....
Ben hala gördüğüm kişinin şokuyla olduğum yerde donup kalmış mal mal bakarken,Tuana çoktan kavgayı ayırmaya çalışıyordu.Kendime gelip bende kavgayı ayırmaya çalıştım.Biz araya girmeye çalışırken sanki onlar kırmızı görmüş boğa gibi birbirlerine daha çok saldırmaya başlıyorlardı.Kimse ayırmaya tenezzül etmeyince iyice sinirlenip kendimi ortaya attım.Kendimi ortaya atar atmaz burnumda hissettiğim ağır acıyla ve Tuana'nın boğuk çığlığıyla yeri boyladım.
Multimedia da Ayberk var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU
أدب المراهقينDağınık turuncu saç? Tamam! Kendi bedenimden çok çok büyük giysiler? Tamam! Kulaklık? Tamam! Geniş ve uzun hırka ? Tamam! İşte hazırım. Bu kadarım.