Bölüm 3

87 16 5
                                    

İyi okumalar!


AYBARS'TAN

Alarımın o iğrenç sesiyle yeni bir güne başlamaya küfür ederek siyah yatağımdan kalktım.Yazın ortasında sabahın köründe uyanmak nedir ya?! Ahh! doğru ya sevgili ailem(!) bana fikrimi sormayıp dershaneye yazdırmıştı.Zaten İstanbul'a taşınacağımızı bile taşınmadan 1 gün önce öğrenmiştim.Benim kararlarıma çok önem veririler de kendileri.


Kısa bir duş aldıktan sonra siyah renkli dolabımın başına geçtim.Odamdaki tek renkli şeyler kıyafetlerim.Her ne kadar çoğunluğu siyah olsa da.

Dolabımda hiçbir zaman giymeyeceğim 3 tane turuncu t-shirtleri geçip beyaz t-shirtümü giydim.Hiçbir güç bana o turuncu renkteki t-shirtleri giydiremez. Turuncu renkten ölesiye nefret ediyorum.Turuncu rengi gördükçe kusasım geliyor.


Turuncu t-shirtleri pas geçip beyaz t-shirtü üzerime geçirdim.Altıma da siyah pantalonumu giyip,çantamı alıp evden dışarı çıktım.

Her ne kadar çok zengin olsak da daha 16 yaşımda olduğum için arabam yok.Lanet olsun!

Yazları her zaman favorim olan Arctic Monkeys-Mardy Bum şarkısını açtım.Bu grubu seviyorum.


Otobüs geldiğinde binip arkaya doğu ilerleyip iki kişilik boş yere oturdum.İnsanları sevmiyorum.Her ne kadar diğerlerine ön yargı gibi gelse de kendimce sebeplerim var.Arada istisnalarla karşılaşıyorum,kötülerin arasında her zaman iyiler de olur çünkü.

Birkaç durak sonra turuncu saçlı bir kız bindi otobüse.Her ne kadar turuncudan nefret etsem de o kıza turuncu saç gerçekten çok yakışmıştı.Kızı uzun uzun incelerken bakışlarımdan rahatsız olmuş gibi bakışlarını bana çevirdi.Biraz daha bakıştıktan sonra bakışlarımı telefonuma çevirdim.Alp mesaj atmıştı.Alp benim İzmir'de kalan çocukluk arkadaşım.Benim tek güvenebileceğim dostum.

kimden/ALP

İzmir'de yakışıklılığı ve sadistliğiyle ün salmış Aybars Salman.Nasıl İstanbul alıştın mı kardeşim


Gülümsedim.Gerçekten çok özlemiştim.


kime/ALP

Alışamadım tabii ki lan burayı sevmediğimi sende biliyorsun.Nasıl oralar bensiz?

kimden/ALP

Sensiz çok boş.Kendini bir bok sanan gerizekalılar senin yerine geçmeye çalışıyorlar.Ama sen merak etme bizimkilerle boylarının ölçüsünü veriyoruz :)

kime/ALP

Tamam sonra görüşürüz

kimden/ALP

Görüşürüz.

Dershane durağına sadece 1 durak kalmıştı.Durağa gelip,kapılar açılınca inip yürümeye başladım.Turucu da benimle ayni durakta inmişti.Birkaç adım önümde yürüyordu.Yavaşladı,bende yanından geçip direk dershaneye girdim.

*********

Ders bitince derin bir nefes verdim.Boğucu sınıftan kendimi dışarı atıp kantini aramaya başladım.Koridorda yürürken çoğu bakışlar üzerimdeydi.Hiçbirini umursamayıp sonunda bulduğum kantine girdim.


Uzun sıra vardı ve tabiki de sırayı umursamayıp direk öne geçtim.Kolamı alıp sıradan çıkarken duyduğum cümleyle sinir tüm hücrelerimi sardı. ''yeniler ne zamandan beri kaynak yapmaya başladı ya?! Sen kendini ne sanıyorsun lan!''



multimedia da Aybars var ve Aybars'ın dinlediği Arctic Monkeys- mardy bum var!

TURUNCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin