Bölüm 5

74 14 5
                                    

Bölümler kısa oluyor biliyorum o yüzden daha sık yazmaya ve daha uzun yazmaya çalışacağım.İyi okumalar (:

''evet!'' yüzümde hunharca yayılan gülümsememle yanımda damatlığıyla gülümseyerek bana bakan Francisco ya döndüm.''iyi ki seninle tanışmışım karıcığım'' ikimizde gülümserken nikah salonunun kapısını kırarak elinde tüfek, üzerinde şalvar ve beyaz gömlekle köy ağası kılıklı Vini içeri daldı ''bu nikah kıyılamaz lo!'' ikimizde şaşkınca ona bakarken,camı 'ağağağağa!' diye kırıp içeri giren Taylor'u da unutmamak lazım tabii.''bu nikah kıyılamaz çünkü onu pizzadan daha çok seviyorum!'' olaylara orangutan gibi bakarken fahişe iç sesim 'git hepsiyle evlen gitsin bitsin' diyordu.İç sesime 'de siktir lo!' dedikten sonra Kaçak Gelinlere özenip koşmaya çalıştım.Ama sadece çalıştım.3 metre topuklu ayakkabılarımı hesaba katmadım.Ağır çekimde yeri öptüm.Kafamı yerden kaldırıp arkama baktım.Keşke bakmasaydım.Taylor ağır çekimde koşarak Francisco'nun dudaklarına yapıştı.Ben gördüğüm şokla çığlık atmaya başladım...

Kafama yastık yiyerek rüyamdan pardon kabusumdan uyandım.''ne bağırıyorsun gerizekalı!'' ve abimin anırmasıyla yeni bir güne daha lanet ettim.''birkerede insancıl bir şekilde uyandır beni abi!'' sırıtarak ''şuan insandan çok orangutana benziyorsun'' abime dil çıkartıp,kolundan çekiştirip dışarı fırlattım.

Kapıyı kapatıp dolabımın aynasının önüne geçtim.''hass.Canavar!'' aynadaki yansımayı görüp çığlık atarak yatağımın üstüne çıktım.

Kafamı hafif eğip aynaya baktım.Bağımsızlığını ilan eden turuncu saçlarım,tipi kaymış suratı inceleyip yansımanın bana ait olduğunu farkedip yataktan indim.

''beni yaparken çamaşır suyu mu içtin anne!'' suratımı buruşturup banyoya yöneldim.

Tipimi düzeltikten sonra banyodan çıkıp odama ilerlemeye başladım.Abim hala uyanmamıştı.Piçimsi sırıtışımı suratıma yerleştirip abimin odasına doğru ilerlemeye başladım.

Kapının önüne geldiğimde kapıyı yavaşça açıp uyuyan su aygırı kılıklı abime sinsice baktım.Sırıtarak odada biraz daha ilerleyip Bizans Imparatorluğundan beri giydiği çoraplarını buldum.Çorapları elime alıp abimin baş ucuna dikildim.İçimden Cadı kahkahası attım.Dıştan atmıyorum çünkü Ördek sesi gibi çıkıyor sesim.Cadı kahkahası için çalışmam gerekiyor galiba.

Çorapları burnuna götürüp oradan da ağzına götürmeye başladım.Benim kafama yastıkla vurarak uyandırmasının cezası olsun.Huzursuzca kıpırdanıp gözlerini açtı.Açtığı gibi çığlığı bastı.''Ağzına sıç...'' Odayı kahkahalarım doldururken bana 'ebeni sikicem senin' bakışları atarak üstüme atladı.''üstümden çekilmezsen 'tecavüz ediyorlar!' Diye bağırırım'' tınladı mı? Hayır.Saçını çekip üzerimden yere fırlattım.''tuvalette tuvaletkâğıtsız kal!'' Diye çemkirip odadan kaçtım.

Üstüme salaş beyaz t-shirt,kot pantolon geçirdikten sonra çantama çoklu defterimi koyup evden çıktım.

VOTELER BAYA DÜŞÜK YÜKSELTELİM ;)

TURUNCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin