"Jisung! Hadi oğlum baban geldi"
Hani hayatında bir şeyler değişir ama sen bunu asla kontrol edemezsin ya işte ben şu an tam da bunu yaşıyordum. Geçen ay kendi hakkımda bildiğim bir çok şeyin yalan olduğunu; yıllarca kendimi sıradan bir beta sanırken aslında sayısı toplumun çok küçük bir kesimini oluşturan erkek omegalardan biri olduğumu, toplumun erkek omega ve safkan alfaları koruma yasası gereği bu gerçeğin benden bile gizlendiğini öğrendim. İlk bir kaç gün olanları kavrayabilmekte bir hayli zorlanmıştım. Sonraki hafta olanları inkar ettim, daha sonra da bulunduğum durumu kabullendim.
Şu an ise devletin erkek omegalar ve safkan alfaların bulundukları yerlerdeki merkezlerde toplanması kararı sebebiyle eşyalarımı topluyordum. Gerçi oraya ne için toplandığımız hakkında en ufak bir fikrim dahi yok ya neyse.
"Geliyorum anne"
Son çekildiğimiz aile fotoğrafını da valizime koyduktan sonra aşağıya inmeye başladım. Evin tek çocuğuydum ve bu yüzdendir ki evden ayrılmak hem bana hem de annemlere çok zor geliyordu.
"Oraya yerleşince bana hemen haber ver olur mu oğlum ben seni çok merak ederim" annemin bu sözleriyle hemencecik gözlerim dolmuştu.
"Jimin ağlatma oğlumu. Benim güzelim bizi merakta bırakmaz, mutlaka arayıp bizi haberdar eder. Değil mi güzelim?" diyerek bana sarılmıştı babam.
"Tabi ki de haber veririm babacım ben sizin sesinizi duymadan yapamam ki" demiştim.
"Hadi o zaman güzelim gitme vaktimiz geldi"
"Tamam babacım hadi gidelim"
"Dur Jungkook oğlumla birazcık daha sarılayım ondan sonra gidersiniz olmaz mı?" diyerek o güzel gözlerini doldurmuştu canım annem.
Onun göz yaşlarına ne ben ne de babam hiç bir zaman kıyamazdık. Zaten hemen koşup anneme sıkıca sarılmıştım.
" Merak etme benim güzel annem söz her fırsatta seni arayacağım. Sen hiç küçük sincabının sözünü tutmadığını gördün mü?"
"Hayır görmedim. Tamam o zaman artık gidebilirsiniz. İzin veriyorum. Söz ben de ağlamayacağım...... Yani en azından siz evden uzaklaşana kadar" dediğinde hepimiz gülmeye başlamıştık.
Son kez büyüdüğüm evime bakıp yeni hayatım için yola çıkmıştım.İşte benim maceram da böyle başlamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life
FanfictionToplumun çok küçük bir kısmını oluşturan erkek omegalar ve safkan alfalar.