Omegalar

83 9 1
                                    

Omegalar

Hongjoong
Yhaaaa benim alfam neden bu kadar çapkın çıktı. Hayır ayak üstü beni ayakta götürecek resmen sizinkiler nasıldı?

Wooyoung
Benim eşim ilk aşkım çıktı.

Hongjoong
Senin adına sevindim tatlım.

Jeongin
Benim eşim biraz değişik biri gibi geldi bana ama zamanla düzeltebilirim diye umuyorum.

Yeosang
Ben ilk başta birazcık korktum ama sonradan bana çok ılımlı yaklaştı o yüzden birazcık korkumu yenmiş olabilirim.

Siz
Neden korktun ki?

Yeosang
Ben birisi bana çok dikkatli bakınca biraz ürküyorum. O da beni baya bir inceledi o yüzden birazcık korktum ama sonra anlamış olacak ki hemen kendine çeki düzen verdi. O yüzden eskisi kadar korkmuyorum ondan.

Felix
Senin adına sevindim minik kuşum. Ben biraz iri olmasından çekindim açıkçası. Yanında kendimi küçücük hissettim.

Siz
Bence de Changbin hyung birazcık iri birisi ama yan yana geldiğinizde çok tatlı duruyorsunuz.

Felix
Cidden öyle mi düşünüyorsun Jis?

Siz
Tabi ki de bebeğim. Eminim böyle düşünen tek kişi ben değilimdir.

Wooyoung
Evet lix bence de çok tatlı duruyorsunuz. Kırk yıl düşünsem binnienin senin kadar tatlı bir omegayla eş olacağı aklıma gelmezdi.

Felix
Sen Changbini tanıyor musun?

Wooyoung
Maalesef tanıyorum. En yakın arkadaşlarımdan biri olur kendisi.

Felix
Ohh öyle mi? Ama neden maalesef dedin ki? O kadar mı kötü biri?

Wooyoung
Yaaaa hayır. Sen benim öyle dediğime bakma sürekli dalaşıp didişsek bile o iki salak olmasaydı ben bu yaşıma zor gelirdim. Onun öyle iri göründüğüne bakma içinde ponçik bir insan yatıyor.

Felix
Bunları öğrendiğim için biraz mutlu olmuş olabilirim🤭🤭

Wooyoung
Sevindim o zaman. Biraz salak da olsa arkadaşım adına mutlu oldum.
Konuyu dağıtmayın bakayım Jisung senin alfan nasıldı.

Siz
Ben ilk göz göze geldiğimiz andan itibaren ondan etkilenmiştim. İçten içe onun ruh eşim olmasını diliyordum.

Yunho
Ben bu alfayla sürekli kavga ediyordum neden benim eşim olmak zorunda ki. Hayır dünyada başka alfa kalmadı da bu mu bana denk geldi anlamıyorum ki!!!

Jeongin
Hyung niye öyle dedin ki çok mu kötü biri?

Yunho
Ya hayır kötü değil. Sadece biz lisenin başından beri salak saçma sebepler yüzünden sürekli kavga ediyorduk. Üniversiteye geçince kurtuldum sanmıştım ama adam geldi ruh eşim çıktı cidden şaka gibi.

Jeongin
Ne diyeyim ki hyung bilirsin en büyük aşklar kavgayla başlarmış derler.

Yunho
Ya derler derler de neden ben?

Hongjoong
Yapacak bir şey yok Yunho. Zamanla ananızın düzeleceğini umuyorum.

Yunho
Umarım hyung yoksa iki haftaya buradan birimiz sakat çıkacağız.

Yeosang
Kavga etmek çok kötü bir şey. Hem kavga ederseniz ben birazcık korkabilirim o yüzden lütfen kavga etmeyin.

Yunho
Tamam prenses sen yeter ki korkma ben onun hakkından gelirim zaten.
Seungmin senin alfan nasıldı.

Seungmin
Bilmiyorum.

Hongjoong
Ne demek bilmiyorum, konuşmadınız mı?

Seungmin
Benim bir nişanlım var zaten. Chan da onun kuzeni.

Siz
İşte bunu beklemiyordum.



LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin