O son mesajdan sonra konuşmayı bitirmiş şimdiyse bize verilen odalara yerleşmeye gidiyorduk. Her birimiz ikişerli olacak şekilde doğum tarihimize göre odalarımıza dağıldık. Şanslıydım ki oda arkadaşım Felixti.
"Ben hayatımda daha önce böyle iri bir insan görmemiştim Jis o kadar heyecanlandım ki sana anlatamam"
"Tahmin edebiliyorum Lix" deyip gülmeye başladım.
Biraz konuşarak biraz da atışarak odaya yerleşince bu sefer ilk kim duşa girecek tartışması yapmaya başladık ve tabi ki bu tartışmayı kazanan kişi ben oldum. Kısa bir duştan sonra içinde rahat edebileceğim şortlu bir takım giyerek banyodan çıktım. Benden sonra duşa Felix girdi. Onun duştan çıkmasını beklemek yerine biraz etrafı dolaşmaya karar verdim ve odadan ayrıldım.
Karşımızdaki odadan kahkaha sesleri gelince direkt oraya yönelip kapıyı çaldım.
"Girebilir miyim?"
"Gel tatlım gel ben de tam bu prensese cilve nasıl yapılır onu öğretiyordum"
Woo nun sözleriyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Böyle bir şey söylemesini asla beklemiyordum. Yeosang'a baktığımda onun da yanaklarının kızardığını fark ettim.
"YHAA SENİ UTANMAZ OMEGA BEN SENDEN BÖYLE BİR ŞEY İSTEMEDİM Kİ!!!"
"Tatlım ama biraz sakin ol bak misafirimizi korkutuyorsun ama sana hiç yakıştıramadım"
"Yoo yoo hiç sorun değil ben halimden memnunum. Felix duşa girince etrafı dolaşayım demiştim kahkahalarınızı duyunca yanınıza geldim."
Yeosangın bu çıkışı ve Wooyoung'un umursamazlığı beni çok güldürdü. Sanırım bu yeni arkadaşlar bana oldukça iyi gelecek.
"İyi yapmışsın tatlım hoş geldin"
"Şey hoş geldin kusura bakma seni bu şekilde karşılamak istemezdik"
"Hiç sorun değil. Dediğim gibi biraz kafa dağıtmak için çıkmıştım bu halleriniz hoşuma gidiyor"
"Sen de bizim hoşumuza gidiyorsun tatlış şey merak etme. Eeee anlat bakalım nasıl geçti tanışman?"
Bu sorudan sonra heyecanla konuşmaya başladım ve laf lafı o kadar açtı ki Felix odaya gelip akşam yemeği için çağırana kadar zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım bile. Daha sonra her birimiz toplanım akşam yemeğinin olacağı odaya doğru ilerledik. Ben hep beraber bir masanın etrafında toplanıp yemek yeriz diye düşünürken odanın kapısını açtığımızda hiç beklemediğim bir şeyle karşılaşmıştım.
8 farklı masa ve her masada bir alfa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life
FanfictionToplumun çok küçük bir kısmını oluşturan erkek omegalar ve safkan alfalar.